Erfaringer med monatel.dk ????
Fra : Mads Millfarm

Dato : 29-03-04 11:11

Hejsa,

Jeg står over for et køb af mobil telefon, men vil gerne lige høre om nogen
har erfaringer med monatel.dk som forretning ?? Man hører jo om en del der
er blevet snydt i forbindelse med mobilkøb!

Håber i kan hjælpe mig!

På forhånd tak!

Mads

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 11:25

Jeg har lige købt min nokia 6230 hos monatel.
har også købt 3 andre mobiltelefoner der, og de er alle komme med posten
indenfor 3 dage. (jeg køber altid pr. efterkrav).
Hvis du har spørgsmål har jeg kun oplevet det positivt. De svarer hurtigt på
mails, og så godt de kan.

Hilsen Camilla

"Mads Millfarm" <madsmillfarmNEJTAK@TILSPAMhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:c48sqi$4tt$1@sunsite.dk...

Fra : Mads Millfarm

Dato : 29-03-04 11:56

> [...]
> indenfor 3 dage. (jeg køber altid pr. efterkrav).
> Hvis du har spørgsmål har jeg kun oplevet det positivt. De svarer hurtigt

Tak for det hurtige svar, jeg har i mellemtiden også modtaget op til flere
mails fra dem, så det tegner jo godt!

Mads

Fra : jla

Dato : 08-04-04 22:50

"Camilla Panduro Knudsen" <milla snabela jyde punktum dk> wrote in message news:<4067f92f$0$299$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> indenfor 3 dage. (jeg køber altid pr. efterkrav).
> Hvis du har spørgsmål har jeg kun oplevet det positivt. De svarer hurtigt på

Hej Camilla

Har selv købt en fornylig hos Monatel (afhentede den selv), men jeg er
interesseret i at vide om der fulgte et steroheadset + mmc kort med
din, og hvad du gav for den.

Vil du oplyse om det ?

Kan du forøvrigt se på kassen hvor telefonen er lavet henne - min er
lavet i Ungarn.

Hilsen Jacob