/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
CBB tager folk i r*ven.
Fra : Søren Olesen


Dato : 25-03-04 12:55

CBB Mobil har i dag valgt at tage alle deres pluskunder godt og grundigt i
r*ven, da de har indført at alle kunder bliver opgraderet til pluskunder ved
blot at tanke taletid for 199 kr.

Pluskunderne får INGEN kompensation for de 199 kr som de har indbetalt for
at blive pluskunder, og de har derved reelt mistet disse penge, da de ikke
bliver godskrevent som taletid, og der ej heller er nogen fordel ved at være
pluskunde længere.

Glædeligt for "normal" kunder, eller folk der overvejer at skifte. Dog ville
jeg nok lige overveje om jeg ville skifte til et selskab der vælger at
behandle sin "trofaste" kunder på denne måde.

Skam jer CBB, i er med til at spolere jeres "rygte" yderligere.



 
 
Stig Sørensen (25-03-2004)
Kommentar
Fra : Stig Sørensen


Dato : 25-03-04 13:03


"Søren Olesen" <skolesen@stofanet.dk> wrote in message
news:4062c7aa$0$28838$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> Glædeligt for "normal" kunder, eller folk der overvejer at skifte. Dog
ville
> jeg nok lige overveje om jeg ville skifte til et selskab der vælger at
> behandle sin "trofaste" kunder på denne måde.

Jeg glæder mig da. Synd for alle dem der har betalt de 199kr. Men det får
mig da ikke til at skifte selskab.
Hvis man nu er blevet pluskunde inden for kort tid tror jeg man får
kompensation. Alt afhængig hvor stor gavn man har fået for de 199kr.
selvfølgelig.
Alt andet vil være forkert.

Men stadig, det ødelægger ikke min nattesøvn.

> Skam jer CBB, i er med til at spolere jeres "rygte" yderligere.

Tror jeg ikke. Det kommer næppe ud til den almen forbruger.
De ser det er billigt og de køber.

Mvh
Stig Sørensen



Søren Olesen (25-03-2004)
Kommentar
Fra : Søren Olesen


Dato : 25-03-04 13:12


Stig Sørensen <kontakt@FJERNdontdoit.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:HTz8c.580$1H1.131@news.get2net.dk...
>
> Jeg glæder mig da. Synd for alle dem der har betalt de 199kr. Men det får
> mig da ikke til at skifte selskab.
> Hvis man nu er blevet pluskunde inden for kort tid tror jeg man får
> kompensation. Alt afhængig hvor stor gavn man har fået for de 199kr.
> selvfølgelig.
> Alt andet vil være forkert.
>

Tro mig. Det er ligegyldig hvornår man er blevet oprettet som pluskunde. Om
det var i morges eller da de startede med konceptet, får du ingen
kompensation Så tro du bare, jeg har snakke med dem, og det er bare tough
luck.

Sådan et fusker foretagende.





Stig Sørensen (25-03-2004)
Kommentar
Fra : Stig Sørensen


Dato : 25-03-04 13:20


"Søren Olesen" <skolesen@stofanet.dk> wrote in message
news:4062cbd4$1$28840$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> Tro mig. Det er ligegyldig hvornår man er blevet oprettet som pluskunde.
Om
> det var i morges eller da de startede med konceptet, får du ingen
> kompensation Så tro du bare, jeg har snakke med dem, og det er bare tough
> luck.

Ja surt for dem der har bestilt. Har selv en storbror der for kort tid
skiftede til CBB og blev pluskunde med det samme.

> Sådan et fusker foretagende.

De kunne godt give kompensation for dem der ikke havde fået megen udbytte af
deres 199kr.
Det kan jo ikke være særligt svært at se samlet minutter man har ringet for,
gange med de 69 øre, gange de samme antal samlet minutter og gange med 99
øre og se hvor stor forskel der er.

Det tager trods alt flere timers opkald for at få glæde ud af de 199kr.

Men nogen der kan oplyse, hvor længe CBB har haft dette udspil i tanke?
Kunne være sjov at ringe til CBB idag og sige at man vil opgraderes til
pluskunde. For at se om de vil forslå dig at vente til i morgen eller bare
hive de 199kr.

Men stadig glædeligt for mig der var basiskunde.

Mvh
Stig Sørensen



Peter (07-04-2004)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 07-04-04 09:34

> Tro mig. Det er ligegyldig hvornår man er blevet oprettet som pluskunde. Om
> det var i morges eller da de startede med konceptet, får du ingen
> kompensation Så tro du bare, jeg har snakke med dem, og det er bare tough
> luck.

Jeg oprettede mig som Plus-kunde den 25. marts, altså dagen før de 69
øre kom til at gælde alle. Det er rimelig surt..

Det fremgår af CBB Mobils presse-sektion på deres hjemmeside
http://www.cbb.dk/cbb?cmd=golistpressreleases , at deres
pressemeddelse ang. prisfaldet, blev udsendt på denne den 25. marts, -
de vidste det altså på det tidspunkt hvor jeg tilmelder mig, og jeg er
derfor godt skuffet over at firmaet alligevel fortsætter med at
tilmelde plus-kunder, uden så meget som at nævne at ydelsen vil være
komplet uden værdi allerede dagen efter.

Se det er at føre kunder bag lyset, og slet ikke foreneligt med deres
begreb Ærlig telefoni.

Er der andre derude der har tilmeldt sig Plus-kunde den 25. marts, så
MELD JER HER, så kan vi måske samlet TRUE CBB med at gå til enten DR's
Kontant eller Rene ord for pengene.

Claus E Beyer (07-04-2004)
Kommentar
Fra : Claus E Beyer


Dato : 07-04-04 12:01




bruneivan@sol.dk (Peter) schrieb:
> > Tro mig. Det er ligegyldig hvornår man er blevet oprettet som
> > pluskunde. Om
> > det var i morges eller da de startede med konceptet, får du ingen
> > kompensation Så tro du bare, jeg har snakke med dem, og det er bare
> > tough
> > luck.
>
> Jeg oprettede mig som Plus-kunde den 25. marts, altså dagen før de 69
> øre kom til at gælde alle. Det er rimelig surt..
>
> Det fremgår af CBB Mobils presse-sektion på deres hjemmeside
> http://www.cbb.dk/cbb?cmd=golistpressreleases , at deres
> pressemeddelse ang. prisfaldet, blev udsendt på denne den 25. marts, -
> de vidste det altså på det tidspunkt hvor jeg tilmelder mig, og jeg er
> derfor godt skuffet over at firmaet alligevel fortsætter med at
> tilmelde plus-kunder, uden så meget som at nævne at ydelsen vil være
> komplet uden værdi allerede dagen efter.
>
> Se det er at føre kunder bag lyset, og slet ikke foreneligt med deres
> begreb Ærlig telefoni.
>
> Er der andre derude der har tilmeldt sig Plus-kunde den 25. marts, så
> MELD JER HER, så kan vi måske samlet TRUE CBB med at gå til enten DR's
> Kontant eller Rene ord for pengene.

Sådan er CBB bare. Et rigtigt lortefirma, der ikke engang overholder
deres egne "Generelle vilkår".

Det kan ikke undre nogen at Telmore er blevet en større succes end CBB,
selv om CBB ofte har haft (lidt) lavere priser.

-cb


DaaN (10-04-2004)
Kommentar
Fra : DaaN


Dato : 10-04-04 09:03

Claus E Beyer skrev:

>
>
> bruneivan@sol.dk (Peter) schrieb:
>
>>>Tro mig. Det er ligegyldig hvornår man er blevet oprettet som
>>>pluskunde. Om
>>>det var i morges eller da de startede med konceptet, får du ingen
>>>kompensation Så tro du bare, jeg har snakke med dem, og det er bare
>>>tough
>>>luck.
>>
>>Jeg oprettede mig som Plus-kunde den 25. marts, altså dagen før de 69
>>øre kom til at gælde alle. Det er rimelig surt..
>>
>>Det fremgår af CBB Mobils presse-sektion på deres hjemmeside
>>http://www.cbb.dk/cbb?cmd=golistpressreleases , at deres
>>pressemeddelse ang. prisfaldet, blev udsendt på denne den 25. marts, -
>>de vidste det altså på det tidspunkt hvor jeg tilmelder mig, og jeg er
>>derfor godt skuffet over at firmaet alligevel fortsætter med at
>>tilmelde plus-kunder, uden så meget som at nævne at ydelsen vil være
>>komplet uden værdi allerede dagen efter.
>>
>>Se det er at føre kunder bag lyset, og slet ikke foreneligt med deres
>>begreb Ærlig telefoni.
>>
>>Er der andre derude der har tilmeldt sig Plus-kunde den 25. marts, så
>>MELD JER HER, så kan vi måske samlet TRUE CBB med at gå til enten DR's
>>Kontant eller Rene ord for pengene.
>
>
> Sådan er CBB bare. Et rigtigt lortefirma, der ikke engang overholder
> deres egne "Generelle vilkår".
>
> Det kan ikke undre nogen at Telmore er blevet en større succes end CBB,
> selv om CBB ofte har haft (lidt) lavere priser.
>
> -cb
>
Der er nogle Fede Snot Aber der inde hos CBB.. oprettede med Gudskelov
ikk som Plus kunde.. Men bare som alm. Kunde.. GMåske kører CBB med Lave
priser.. men hvad hjælper det når der er nogle RØVHULLER med deres
Service!! CBB SUCKS!!!! TELMORE ROCKS!!!

Ukendt (25-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-03-04 17:17


"Søren Olesen" <skolesen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:4062c7aa$0$28838$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> CBB Mobil har i dag valgt at tage alle deres pluskunder godt og grundigt i
> r*ven, da de har indført at alle kunder bliver opgraderet til pluskunder
ved
> blot at tanke taletid for 199 kr.
>
> Pluskunderne får INGEN kompensation for de 199 kr som de har indbetalt for
> at blive pluskunder, og de har derved reelt mistet disse penge, da de ikke
> bliver godskrevent som taletid, og der ej heller er nogen fordel ved at
være
> pluskunde længere.
>
> Glædeligt for "normal" kunder, eller folk der overvejer at skifte. Dog
ville
> jeg nok lige overveje om jeg ville skifte til et selskab der vælger at
> behandle sin "trofaste" kunder på denne måde.
>
> Skam jer CBB, i er med til at spolere jeres "rygte" yderligere.
>

Helt Enig.

Jeg har selv tilmeldt mig CBB den 10.3 Og som Plus kunde lige fra start af.

Jeg har talt 83 min i tlf fra den dato af. Det vil sige min reele minut pris
har været

199 kr / 83 min = 2,40 + 0,69 = 3,09 kr/min

Vild Pris..

Tak til CBB for at tage røven på mig, og så mange andre.

Det mest rimlig ville være at tilbage betale den diff. som man ikke har fået
gavn af.

Eks.

0,99 Kr - 0.69 kr = 0.30 kr i diff.
0.30 * 83 min = 24,9 kr
199 kr - 24.9 kr = 174,1 kr.. Sat ind som taletid..

Det manglede da bare CBB..
Dem som så har talt for 663 min til en pris af 0.69 kr, de har så fået gav
af at være plus kunde, dem som ikke har talt 663 min, de har betalt en dyre
pris.


Telmore havede jo også i sin tid, deres plus kunde, eller fordels kunde, da
de ophævede denne, fik ALLE dem som havde betalt 199 kr for det, de penge
sat ind som taletid..

Jeg har ringet til CBB, og hun sagde hun ikke kunne gøre noget ved det, hun
havde fået besked på at sige det kunne man ikke, men man kunne skrive en
mail til dem, og forklare urimligheden i det.. Spændt på om det føre til
noget..

/Kim



Ukendt (25-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-03-04 18:50

> Glædeligt for "normal" kunder, eller folk der overvejer at skifte. Dog
ville
> jeg nok lige overveje om jeg ville skifte til et selskab der vælger at
> behandle sin "trofaste" kunder på denne måde.

Hvis du i dag køber benzin til 5 kr. literen brokker du dig vel heller ikke
fordi det i morgen bliver sat ned til 4 kr., og du ikke har nået at bruge
det benzin du købte dagen før til en højere pris?



Ukendt (25-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-03-04 19:10


"Jeppe Vestergaard" <Jeppe(a)dailyrush.dk> skrev i en meddelelse
news:40631b89$0$28856$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> > Glædeligt for "normal" kunder, eller folk der overvejer at skifte. Dog
> ville
> > jeg nok lige overveje om jeg ville skifte til et selskab der vælger at
> > behandle sin "trofaste" kunder på denne måde.
>
> Hvis du i dag køber benzin til 5 kr. literen brokker du dig vel heller
ikke
> fordi det i morgen bliver sat ned til 4 kr., og du ikke har nået at bruge
> det benzin du købte dagen før til en højere pris?
>

Noget fis og samlign med det????

Hvis du køber et Benzinkort, og får lovet at du kan tanke 50 øre billigere
benzin end andre, og så prisen alligevel bliver sat ned så det er ens for
alle, uden du for refunderet dit tank kort - Det var en relevant
sammenligning.

Klare jo ikke over at prisen er sat ned, Er skam helt fint for alle dem som
ikke er plus kunde, og for telepris konkurencen.
Men mere at vi er mange som har betalt for en ekstra fordel, som nu er væk,
uden at have fået væsentlig meget for den..



Ukendt (25-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-03-04 20:11

> Noget fis og samlign med det????

Nu hvor jeg selv læser mit eksempel kan jeg godt se at det ikke lige ramte
hovedet på sømmet :).

Ændrer dog ikke ved, at jeg mener, at det nu engang er sådan at være
forbruger - nogen gange er man den heldige, andre gange er man ikke.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg
Der er en "fejl" i min email-adresse.



Per Thomsen (26-03-2004)
Kommentar
Fra : Per Thomsen


Dato : 26-03-04 09:22

> Ændrer dog ikke ved, at jeg mener, at det nu engang er sådan at være
> forbruger - nogen gange er man den heldige, andre gange er man ikke.
>
Men næste gang CBB tilbyder en (service)ordning er folk nok lidt
tilbageholdende.

Per



Ukendt (26-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 26-03-04 20:55


"Per Thomsen" <PerThomsenNews@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:AKR8c.128411$jf4.6964675@news000.worldonline.dk...
> > Ændrer dog ikke ved, at jeg mener, at det nu engang er sådan at være
> > forbruger - nogen gange er man den heldige, andre gange er man ikke.
> >
> Men næste gang CBB tilbyder en (service)ordning er folk nok lidt
> tilbageholdende.
>
> Per
>

Som eks, der udlands telefoni! Hvem vil betale 100 kr for at kunne tale i
udlandet, og om 14 dage kan man få det gratis..



Thunderbird [7100] (26-03-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 26-03-04 23:14

On Thu, 25 Mar 2004 12:54:43 +0100, "Søren Olesen"
<skolesen@stofanet.dk> wrote:

>CBB Mobil har i dag valgt at tage alle deres pluskunder godt og grundigt i
>r*ven, da de har indført at alle kunder bliver opgraderet til pluskunder ved
>blot at tanke taletid for 199 kr.
>
>Pluskunderne får INGEN kompensation for de 199 kr som de har indbetalt for
>at blive pluskunder, og de har derved reelt mistet disse penge, da de ikke
>bliver godskrevent som taletid, og der ej heller er nogen fordel ved at være
>pluskunde længere.
>
>Glædeligt for "normal" kunder, eller folk der overvejer at skifte. Dog ville
>jeg nok lige overveje om jeg ville skifte til et selskab der vælger at
>behandle sin "trofaste" kunder på denne måde.
>
>Skam jer CBB, i er med til at spolere jeres "rygte" yderligere.

Tja jeg klager ikke.

Jeg har givet dem 199 "gratis" men har tilgengæld syltet dem/Sonofon for
ca 3760,34 kr for 377 Mb GPRS trafik.

Men ville da ønske at jeg havde set beskeden noget før da jeg så havde
valgt dem frem for M1. Men M1 giver mig stadig et bedre produkt
billigere.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408868
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste