Hvilket prg. istedet for Oxygen ?
Fra : Renhof

Dato : 23-03-04 09:24

Hejsa.
Jeg har altid haft Nokia telefoner, og dertil brugt "Oxygen Phone Manager"

Nu er jeg imidlertidligt gået over til "fjenden" og fået mig en
Sony-Ericsson T610.
Findes der et godt Manager program til denne, da Oxygen kun vil lege med
Nokia ?!

P.s Ved godt der medfølger et fra SE, men det er bestemt ikke noget jeg
syntes om !

--
Renhof
7500

Fra : ks

Dato : 23-03-04 11:00

Til SET610 - Float Mobile Agent.

find linket til download via google

mvh

Kamran

Fra : BG

Dato : 23-03-04 12:07

Pröv floAt´s Mobile Agent på http://sourceforge.net/projects/fma

--
====================================== phone pages
http://osbymikro.tk

Fra : BG

Dato : 23-03-04 12:29

en til adresse till Mobile Agent http://fma.xinium.com

Fra : Henrik W

Dato : 23-03-04 15:18

Ikke for at lege netbetjent eller noget i den dur, men kig lige på den
her side:

http://usenet.dk/netikette/signatur.html

--
/Henrik W
"The difference between stupidity and genius is that genius has its

Fra : BG

Dato : 23-03-04 18:49

On Tue, 23 Mar 2004 15:17:37 +0100, Henrik W <wmazemanXXX@stofanet.dk>
wrote:

>Ikke for at lege netbetjent eller noget i den dur, men kig lige på den
>her side:
>
>http://usenet.dk/netikette/signatur.html

Point taken!

Tak

--
====================================== phone pages
http://osbymikro.tk

Fra : KickAssCowboy

Dato : 23-03-04 19:42

Hvad hedder et godt alternativ til Oxygen til Nokia tlf?

Fra : Renhof

Dato : 24-03-04 09:36

Hejsa.
Takker og bukker for svarene.