Endelig sprogpakke på dansk til P800!
Fra : Brian k

Dato : 21-03-04 15:09

Fra : Jens B

Dato : 21-03-04 15:14

"Brian k" <brian@nospam.com> skrev i en meddelelse
news:c3k7kv$2g0a$1@news.cybercity.dk...

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ps1_1_3_5&
> zone=ps&lm=ps1_1&pid=9940

Det har der da efterhånden været i temmelig lang tid.

Jens

Fra : Brian k

Dato : 21-03-04 15:27

Jens B wrote:
> Det har der da efterhånden været i temmelig lang tid.
>
> Jens

Hej

Jeg har først fundet den nu, og da jeg tjekkede sidst i nov mdr, der var
udmeldingen fra SE at det ikke kom og at man skulle henvende sig til et
service center for at få lavet sproget om

Mvh
brian

Fra : Jens B

Dato : 21-03-04 17:41

> Jeg har først fundet den nu, og da jeg tjekkede sidst i nov mdr, der var
> udmeldingen fra SE at det ikke kom og at man skulle henvende sig til et
> service center for at få lavet sproget om

Ok, de har ellers været der ihvertfald fra i sommers (det var der jeg fandt
dem... juni/juli tror jeg).

Jens

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 21-03-04 16:30

On Sun, 21 Mar 2004 15:08:32 +0100, "Brian k" <brian@nospam.com>
wrote:

>http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ps1_1_3_5&
>zone=ps&lm=ps1_1&pid=9940

Hvordan kan man se, hvilket sprog der er i dem?

KS