Erfaring med Autodesk Inventor søges
Fra : ss@tm

Dato : 30-04-01 11:58

Har du erfaring med Inventor så er jeg interesseret i at høre for/imod

Fra : Søren Gesthede

Dato : 30-04-01 18:41

> Har du erfaring med Inventor så er jeg interesseret i at høre for/imod

Hej du kan læse, nogle amerikanske brugeres erfaringer med Inventor & Solidworks. Det virker
ret klart at de foretrækker Inventor grundet brugervenlighed.
Læs mere: Se mit indlæg d. 4 april kl 17:54 som besvarelse på: "Valg af CAD"

mvh Søren

Fra : Lars Jensen

Dato : 08-05-01 10:31

Der er et godt dokument på www.cadconcept.dk under punktet d. 8 maj "Hvorfor