AXESS Hundefoder
Fra : Jaime Lauritsen

Dato : 30-04-01 11:54

Hej alle sammen

Jeg har tidligere fodret mine 2 hunde med Hills.
På et tidspunkt blev de trætte af foderet så jeg prøvede at skifte mærke, de
mærker jeg købte "gode mærker" gad de egentlig heller ikke at spise. Jeg
blev anbefalet at prøve et svensk fuldfoder der hedder AXESS. Uden
overdrivelse "åd" de nærmest af foderet. Det har en høj kvalitet og tilmed
en rimelig pris. På følgende telefonnr. kan I få oplyst nærmeste forhandler.
TLF: 20886208.

Jeg køber mit foder i Tranbjerg J v/ Århus. TLF: 86720727

Fra : Carina Graversen

Dato : 30-04-01 17:51

> Jeg køber mit foder i Tranbjerg J v/ Århus. TLF: 86720727

- betaler du så også moms af det hundefoder du sælger til dig selv ???

Hilsen
Carina
- der lige prøvede at søge på telefonnummer 86 72 07 27 på krak.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-04-01 19:02

"Jaime Lauritsen" <Jaime.lauritsen@post.cybercity.dk> skrev :

>Jeg køber mit foder i Tranbjerg J v/ Århus. TLF: 86720727

Ahhhh :

Blot endnu en ubehjælpelig annonce , det må gå sløjt derovre i
Tranbjerg ??

--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Fra : Jaime Lauritsen

Dato : 01-05-01 15:30

Hmmmmm........

Nej det står faktisk ikke så sløjt til som man skulle tro. Annoncen virker
efter hensigten. Folk tar' sig jo tid til at skrive en kommentar.
Mennnn jeg kan godt selv at den lyder lidt købt *GG*.

Men bortset fra det så fejler foderet ikke noget. Og tak for Jeres indlæg.

Jaime Lauritsen 86720727 - 20924484

Fra : Jaime Lauritsen

Dato : 01-05-01 15:49

Tjaa...

Den lyder sgu da godtnok som en always ultra reklame......

Her er priserne hvis nogen skulle være interesseret:

Bassisfoder 20 kg 229,- kr
30 kg 319,- kr

Premium 15 kg 329,- kr

Fra : Martin Edlich

Dato : 01-05-01 17:50

In article <9cmi7i$1r7n$1@news.cybercity.dk>,
"Jaime Lauritsen" <Jaime.lauritsen@post.cybercity.dk> wrote:

> Den lyder sgu da godtnok som en always ultra reklame......

Og du lyder godt nok som om du ikke er for smart. Hold dine annoncer væk
eller få en klage til din udbyder.

Jeg går ud fra at du er klar over at reklamer ikke er tilladt i denne
gruppe, ellers er du det nu.

--
MVH
Martin Edlich, MF (MegaFar)

Fra : R. Ilsøe

Dato : 01-05-01 16:19

> Nej det står faktisk ikke så sløjt til som man skulle tro. Annoncen virker
> efter hensigten. Folk tar' sig jo tid til at skrive en kommentar.
> Mennnn jeg kan godt selv at den lyder lidt købt *GG*.

...og det er det eneste du har til hensigt med en annonce... At folk
besvarer den?? Hmmm... den smarte forretningsmand poster en annonce hvor han
ikke overskrider nogen regler og hvor han rammer målgruppen netop for at få
solgt mere.

R. Ilsøe

Fra : Jaime Lauritsen

Dato : 01-05-01 17:34

Hvad er meningen med en annonce??? det er vel at få en respons " I denne NG
er den dog mest negativ". Men det tar jeg med. Når folk køber AXESS
Hundefoder og andre fodermærker i andre dele af landet, tjener jeg jo ikke
noget vel?! Nej det gør du ikke.....

Meningen med en annonce er jo at få andre personer til at prøve/købe en
vare.

Jaime Lauritsen

Fra : Søren Petersen

Dato : 01-05-01 17:51

> Meningen med en annonce er jo at få andre personer til at prøve/købe en
> vare.

det er jo helt rigtigt - men man har altså lavet en newsgroup til netop
dette fomål, nemlig dk.fritid.dyr.marked

Det er altid godt at vide hvad der findes på markedet af forskellige ting -
men din annonce er nu også lidt for købt - jeg falder i hvert fald ikke for
den (specielt ikke når du reklamerer som om du ikke solgte produktet *GG*).

Mvh. Søren Petersen

Fra : Jaime Lauritsen

Dato : 02-05-01 09:26

Til alle der læser dette...

Jeg var ikke klar over der ikke måtte reklameres i denne NG, jeg beklager,
der vil derfor ikke komme flere indlæg.

ALLE har hermed min uforbeholdne undskyldning.

Jaime Lauritsen