forældremøndighed.
Fra : Thomas Andersen

Dato : 30-04-01 10:09

Hejsa..

Min kæreste og jeg fik den dejligste dreng i september sidste år..

Men så for et par måneder siden besluttede hun mere eller mindre at det var
på tide og flytte fra hinanden..

Jeg var helt paf, og vidste ikke helt hvad der var galt, vi havde da haft
nogle små diskutioner/samtaler om ting som sagtens kunne blive gjort
bedre...nå men sådan gik det nu..

Efter det fandt jeg ud af at vi ikke havde det som hedder fælles
forældreret..
Jeg fik også at vide at hun havde fået tilsendt papire om det, men dem havde
jeg ikke set skyggen af..

mit spørgsmål går på om der er noget som har haft ligende problem...

M.v.h

Thomas Andersen

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-04-01 12:27

In article <_0aH6.50$Dp6.9135@news.get2net.dk>,
"Thomas Andersen" <tuffe@get2net.dk> wrote:

> Efter det fandt jeg ud af at vi ikke havde det som hedder fælles
> forældreret..
> Jeg fik også at vide at hun havde fået tilsendt papire om det, men dem havde
> jeg ikke set skyggen af..

Har du ikke skrevet under på noget papir, der siger at du er faren?

--
MVH
Martin Edlich, MF (MegaFar)

Fra : Br@ndt

Dato : 01-05-01 16:58

Thomas Andersen wrote:

> Efter det fandt jeg ud af at vi ikke havde det som hedder fælles
> forældreret..
> Jeg fik også at vide at hun havde fået tilsendt papire om det, men dem havde
> jeg ikke set skyggen af..

Kontakt statsamtet der hvor du bor.
(http://soeg.jubii.dk/res.asp?startnummer=1&soegeord=statsamt)
Hvis du vil have fælles forældermyndighed skal det ordnes gennem dem.

Du kan også kontakte foreningen F-A-R.
(http://www.f-a-r.dk/)