printkoder
Fra : Flemming P. Hansen

Dato : 30-04-01 08:08

Fra DOS-programmet PC-Plus, skal jeg have udskrevet nogle kontokort i
kondenseret skrift på min laserprinter Canon LBP-8 III plus. Er der nogen,
der kender de printerkoder jeg skal bruge.
Mvh
Flemming

Fra : Dennis.J

Dato : 30-04-01 17:37

"Flemming P. Hansen" skrev d. 30-04-01 08:08 dette indlæg :
> [...]
> kondenseret skrift på min laserprinter Canon LBP-8 III plus. Er der nogen,
> der kender de printerkoder jeg skal bruge.

Hej Flemming

Send mig din mailadresse så finder jeg nogle koder på mit job til dig
mvh
Dennis
dj@kontiki.dk

http://www.kandu.dk/