Re: Melodi Grand Prix - 2 billetter købes
Fra : BERC@dr.dk

Dato : 30-04-01 07:58

Hej

Jeg har to billetter til salg for 1500 kr stk. Jeg er blevet forhindret i at
komme der ind for jeg skal til Holland!
Billetterne er de fineste man i sin tid kunne få!
Har du fået fat i nogle eller er du stadig interesseret?

Med Venlig hilsen
Bent Reuss

--
Posted from mailgate2.dr.dk [129.142.20.132]

Fra : Henning

Dato : 30-04-01 16:59

On Mon, 30 Apr 2001 06:57:57 +0000 (UTC), BERC@dr.dk wrote:

>Hej
>
>Jeg har to billetter til salg for 1500 kr stk. Jeg er blevet forhindret i at

Husk lige på http://147.29.40.91/DELFIN/HTML/A1991/0076929.htm - for
en god ordens skyld

Henning
hsb@image.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 30-04-01 22:42

BERC@dr.dk <BERC@dr.dk> wrote:
> [...]
>komme der ind for jeg skal til Holland!
>Billetterne er de fineste man i sin tid kunne få!
>Har du fået fat i nogle eller er du stadig interesseret?

Det interessante her er hvad du har givet for dem. Hvis du tjener
så meget som en krone, så er du kriminel.

--
Povl H. Pedersen - Please send unsolicited advertising to abuse@whitehouse.gov
Position: N 56 09 37 - E 010 12 29