javascript i javascript popup
Fra : Ask Bjoern Hansen

Dato : 30-04-01 07:49

inspireret af en af Knuds popup dimser har jeg lavet noget i stil med
foelgende,

paa html siden putter jeg ind den foelgende linje:

<script language="JavaScript" src="http://server/popup.js">

og popup.js er saa noget i stil med

pop = window.open("", "my_window","toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=yes,scrollbars=yes,resizable=yes,height=350,width=300");
pop.focus();
pop.document.open();
pop.document.write('<html>\n');
pop.document.write('foo\n');

men det virker ikke. I netscape 4 aabner vinduet, men uden indhold og
Opera (paa Mac) crasher. Argh.

Goer jeg noget forkert eller kan det bare ikke lade sig goere?

- ask

--
ask bjoern hansen, http://ask.netcetera.dk/ !try; do();

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 30-04-01 12:07

Ask Bjoern Hansen wrote:

> pop =window.open("","my_window","toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=yes,scrollbars=yes,resizable=yes,height=350,width=300");

ret dine anførelstegn til enkelte anførselstegn istedet for dobble

> pop.focus();

ok

> pop.document.open();

open()??? du har lige åbnet det

> pop.document.write('<html>\n');
ok

> pop.document.write('foo\n');
ok

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-04-01 14:13

29 Apr 2001 23:49:09 -0700, skrev Ask Bjoern Hansen
<ask@netcetera.dk>:

>paa html siden putter jeg ind den foelgende linje:
>
><script language="JavaScript" src="http://server/popup.js">

Du skal også lige have en </script> med.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.