brug det levende søkort2 uden cd de 8 dage~
Fra : nmb22510

Dato : 25-04-04 17:30

brug dlsk 2 uden cd under sejlads (cd skal i hver 8 dag) ikke nødvendig
Se her:
http://www.rj85.dk/artikler/dlsk/dlsk2.htm
det virker

De varmest sejlerhilsner Cupido

http://www.kandu.dk/

Fra : Claus Tersgov

Dato : 25-04-04 17:39

Uheldigvis faldt nmb22510 over tastaturet og skrev derved følgende:

> det virker
> De varmest sejlerhilsner Cupido

Jamen, Stupido, det skrev du også kl 17.40 og kl. 18.08 og igen
18.12 - i alt fire gange!

Hvor mange gange vil du poste det samme indlæg?

Læs nu det indlæg, hvor jeg tilbyder at hjælpe dig, så vi slipper for
alle de gentagelser Kandu poster.

FUT dk.admin.netikette

Claus

--
Kandu.dk er noget lort! Kandu.dk er noget lort!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-04-04 18:08

nmb22510 skriver:

> De varmest sejlerhilsner Cupido

Til Hr Cupido (eller hvad du nu hedder).

Nu kan jeg ikke lade være med at blande mig.
Først flamer du Claus T noget så eftertrykkeligt. Dernæst overfalder du
ham, når han forsøger at hjælpe dig. Til sidst sviner du totalt i
dk.admin.netikette.

Enten tager du den slags op i dk.snak.mudderkastning, ellers tier du
stille. Du udstiller jo dig selv på den værste måde ved det.

Desuden vil du have godt af en tur forbi:
http://usenet.dk/
Læs og lær !
Lær også om signaturer (fristedet i newsindlæg)

Claus har i flere indlæg lavet FUT (Follow Up To) dk.admin.netikette, du
har fulgt FUT'en og skrevet i den gruppe. Jeg vil forslå dig at du læser
med derovre også. Men modererer dit sprog lidt og lær lidt om usenet !

Jeg har med denne posting sat FUT til dk.admin.netikette, så svar på mit
indlæg havner der.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Cupido

Dato : 25-04-04 19:37

Jeg er blevet sur for jeg svarede på et indlæg om vinteropbevaring på en
motor, ganske med de aldeles gode hensigter, men så kom CT og skælte ud. Da
jeg er ny med dette nyhedsgrupper må man da for dælen lave fejl (hvilken ved
jeg ikke), men jeg ha været andre steder i nyhedsgrupper og der er CT meget
dårlig set http://www.kandu.dk/dk/news/392737/groupid/20215
Hvad > dk.admin.netikette. er ved jeg ikke. Det skriver du noget om.
du skriver også dette og det er fremmed for mig:

<> Jeg har med denne posting sat FUT til dk.admin.netikette, så svar på mit
> indlæg havner der.
Denne nyhedsgruppe er om sejlads, det har jeg forstået så hvor vi kan få
dette afgjort med netedikette håber jeg en kan fortælle.

Cupido er navnet på mit Skiv(og betyder kærlighedsgud) og jeg er også en
kærlig mand.
Navnet lyder Erik.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-04-04 19:43

Cupido skriver:

> Jeg er blevet sur for jeg svarede på et indlæg om vinteropbevaring på en
> motor, ganske med de aldeles gode hensigter, men så kom CT og skælte ud.

Desværre faldte du så i og bruger nu et endnu værre sprog.

Vis dig som en voksen og skriv pænt. Claus T og jeg er ikke ligefrem
perlevenner, men derfor kunne jeg ikke finde på at skrive sådan som du
gør.

> Da jeg er ny med dette nyhedsgrupper

Må jeg anbefale at du kigger dig grundigt omkring på usenet.dk ???

> må man da for dælen lave fejl (hvilken ved jeg ikke), men jeg ha været
> andre steder i nyhedsgrupper og der er CT meget
> dårlig set http://www.kandu.dk/dk/news/392737/groupid/20215

Som jeg er andre steder og som du er ved at blive det !

> Hvad > dk.admin.netikette. er ved jeg ikke. Det skriver du noget om.
> du skriver også dette og det er fremmed for mig:

dk.admin.netikette er en nyhedsgruppe, på lige fod med
dk.fritid.sejlads. Om kandu.dk har den, ved jeg ikke. Kandu.dk er for
mig et kvalmt sted med optjening af points osv. Det kan jeg slet ikke
have med at gøre, jeg er ikke spiller....

> Denne nyhedsgruppe er om sejlads, det har jeg forstået så hvor vi kan få
> dette afgjort med netedikette håber jeg en kan fortælle.

Gruppen dk.admin.netikette

Men gør nu dig selv den store tjeneste at se godt og grundigt på
usenet.dk. Måske du kan lære at skrive i nyhedsgrupper via din Outlook
Express (eller, hvad du nu kunne tænke dig til af programmer) og dermed
få direkte hurtig og let adgang til ca 38.000 nyhedgrupper i stedet for
det evt begrænsede antal kandu.dk har.

Så er du for øvrigt også fri for at loade en masse skrammel HTML, hver
gang du skal se et indlæg.

FUT dk.admin.netikette (som jeg desværre ikke fik sat sidste gang,
selvom jeg skrev det)

Fra : Valle

Dato : 25-04-04 20:38

Dagens tip - det virkede fortræffeligt