Noname ? NoSense ? NoBrain ?
Fra : Ukendt

Dato : 03-04-04 08:16

Det er jo et OK indlæg (omend lidt OT), så med mindre du handler med
børneporno, så vil jeg anbefale dig at bruge dit navn her i gruppen....

/Bjarke
***************************
Og hvorfor så lige det? Hvad skal du bruge det til? Om jeg underskriver mig
med Margrethe, NoName, eller noget helt tredie kan da være fløjtende
lige meget, for dig vil jeg jo være lige anonym uanset. Og hvem siger
i øvrigt at dit rigtige navn er Bjarke - Og hvis jeg nu også hedder Bjarke, hvad så...
Det vigtigste er da at man kan genkende den man samtaler med, eller..........

VH NoName - Does it make sense, or is it your brain.........
- I øvrigt, God Påske

Fra : Torben Bach

Dato : 03-04-04 12:13

<NoName> skrev i en meddelelse news:yeadnf9mQrQh-fPdRVn-gQ@giganews.com...

> [...]
eller..........

> VH NoName - Does it make sense, or is it your brain.........

Så er det liiige, at man er ved at savne Claus til at vejlede med hensyn til
at svare i den rigtige tråd, netetikette og ikke mindst at citere
rigtigt/eller i det mindste at forsøge at citere rigtigt.

I forbindelse med at vide, hvem man samtaler med, kan jeg oplyse NO NAME, at
jeg ved flere lejligheder har fået råd og vejledning direkte til min
mail-adresse - vel at mærke råd, jeg har haft god gavn af, og dem ville jeg
jo ikke have fået af hjælpsomme mennesker her fra gruppen, hvis jeg havde
været anonym.

Torben er mit rigtige navn - og jeg behøver ikke at dække mig ind under en
eller anden form for synonym/dæknavn - det ville være "hyggeligt", hvis vi
var en masse no-namer til at kommunikere her i gruppen.

Med venlig hilsen
Torben

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 03-04-04 14:36

Det virker bare som du ikke vil stå ved det du skriver. - og vi har lyst til
at kommunikere med rigtige mennesker. - ikke anonyme "no mames"

Og jo, jeg hedder Bjarke. Hvis man ville være anonym; hvem fanden ville så
finde på at kalde sig Bjarke ?? <smile>

Jeg skriver ikke noget jeg ikke tør stå ved. - også ved navn nævnelse. Mit
fuld navne er Bjarke Mønnike Christensen. Jeg er født og opvokset i
Karlslunde, bor nu i Greve og du kan se 2 af mine børn på www.maximalt.dk
under "børn om bord".

Jeg synes man skal stå ved sin egen identitet. - men det er selvfølgelig et
valg hver enkelt gør sig ....

/Bjarke

Fra : Svend Brandt Jensen

Dato : 03-04-04 19:30

> Jeg synes man skal stå ved sin egen identitet. - men det er
> selvfølgelig et valg hver enkelt gør sig ....

Enig....

/Svend