tyske sejlsports søkort
Fra : snorketre

Dato : 27-03-04 16:37

Jeg skal købe søkort til Kattergats området til min nye sejlbåd. Jeg har set
tyske søsportskort fra Delius Klasing og Maptech til ca 450 kr for et sæt.

Er der nogen der kan sige noget godt eller skidt om disse kort?? (Vores
lokale forhandler har dem ikke på lager)

mvh Carsten Nørgård

Fra : sailor99

Dato : 27-03-04 21:53

De er ganske fortrinlige og meget detaljerede i et handy format.

Georg

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 28-03-04 00:09

Jeg har Tyske kort gældende Lillebælt og rundt om fyn, De har da bragt mig
frem uden besvær, men de er ikke så detaljerede som de Danske kort.

JR

Fra : Flemming

Dato : 28-03-04 09:26

Samtidig får man en cd med hvor kortene ligger i BSB format. Kortene kan
bruges i mange kortprogrammer. F. eks. Oziexplorer.
/Flemming

Fra : Svend Brandt Jensen

Dato : 28-03-04 12:51

> Samtidig får man en cd med hvor kortene ligger i BSB format. Kortene
> kan bruges i mange kortprogrammer. F. eks. Oziexplorer.

...eller du bruger det medfølgende program Offshore Navigator.

/Svend

Fra : Jens Mogensen

Dato : 28-03-04 18:32

"Svend Brandt Jensen" <sbjFJERN@events.dk> skrev i en meddelelse

> ..eller du bruger det medfølgende program Offshore Navigator.
>
> /Svend

..... som dog er Light udgaven. Dvs du får ikke alle muligheder for
kommunikation med GPS'en
Jens_M

---
Udgående mail er tjekket, og fri for kendte virus.