"Antal" skødespil
Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 24-03-04 09:08

Er der nogen her i gruppen, der kender "Antal" skødespil fsva. kvalitet osv?
Sammenlignet med Lewmar, Harken osv. kan man flere steder (i UK) få dem til
meget attraktive priser. Jeg er på jagt efter selvskødende spil str. 16 -
måske/måske ikke med to gear.

mvh, Peter Ingsø Laursen

Fra : Svend Brandt Jensen

Dato : 24-03-04 22:14

Hej Peter

Jeg kender ikke noget til "antal" men hvis du skal handle til nye spil,
kunne jeg måske være interesseret i dine gamle - hvis de er nogenlunde i
orden eller hvis de kan renoveres (anerkendt mærke).

Jeg skal bruge et par ekstra spil til spileren/genakkeren.

/Svend

check www.antal.it ......det ser lækkert ud.

Fra : Allan Koch

Dato : 31-03-04 21:02

Hej Peter,

Jeg har faktisk et Lewmar st. 16 selvskødende spil til salg (det har været
brugt på min X99, men blev tilover da jeg lavede om på nogle ting.)

Er du interesseret, kan evt. sende et billed til dig

Hilsen

Allan