Hornfisk/horngädda i Malmø/Malmö
Fra : -- Kent --

Dato : 29-04-01 21:29

Idag har det fangets hornfisk på Øn/Ön i Limhavn/Limhamn i Malmø/Malmö.

(Hornfisk heder horngädda på skånsk och näbbgädda på svensk.)

Fra : sbj

Dato : 08-07-01 13:56

Og en svensker hedder TORSK på dansk tak for sidst med markrelforfanget...

-- Kent -- <kent_r_kendt@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9chtid0npt@enews4.newsguy.com...

Fra : -- kent --

Dato : 08-07-01 16:26

On Sun, 8 Jul 2001 14:56:29 +0200 in <news:dk.fritid.lystfiskeri> sbj
wrote:

>Og en svensker hedder TORSK på dansk tak for sidst med markrelforfanget...

??????

Sådana som du heter "ålahue" eller "fobbek" på skånska.

<klipp>

Fra : sbj

Dato : 13-07-01 12:45

hva så din DUMhammer du sidder garanteret i din sorte sækkestol og ikke
laver andet end at sidde og drikke sydafrikansk bjergmokka så find noget
andet at lave i stedet for at komme med de dumme svar ellers skal jeg nok
desse dig hver gang du skriver noget her i dk.fritid.lystfiskeri...

-- kent -- <kent_r_kendt@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9i9u2m0jvl@enews1.newsguy.com...

Fra : -- kent --

Dato : 13-07-01 13:16

On Fri, 13 Jul 2001 13:45:08 +0200 in <news:dk.fritid.lystfiskeri> sbj
wrote:

> [...]
>andet at lave i stedet for at komme med de dumme svar ellers skal jeg nok
>desse dig hver gang du skriver noget her i dk.fritid.lystfiskeri...

Rend mig...

Ta och stoppa upp tangentbordet/tastaturet på ett ställe där solen aldrig
skiner. Nolla.

(Vet din far om att du lånat hans dator?)

Fra : Claus

Dato : 13-07-01 14:21

Kan i to ikke fortsætte i dk.mudderkastning istedet?
- Det har ikke rigtig længere vores andres interesse!

Claus.

Fra : Anders og Berit

Dato : 13-07-01 16:25

nu er der jo andre end ham der læser her.

stop nu!

Anders