Strømforsyning og AMD Duron
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 29-04-01 21:11

Hej
Er der nogen der har erfaringer med om en AMD Duron (ca. 750 mhz), kan køre
med en 235 watts strømforsyning? AMD anbefaler jo mindst 250 watt til
Duron´en.

Mvh
Carsten Nielsen

Fra : Rasmus Brown Jensen

Dato : 29-04-01 23:18

On Sun, 29 Apr 2001 22:10:32 +0200, "Carsten Nielsen"
<carsten@pk.k64.dk> wrote:

>Hej
>Er der nogen der har erfaringer med om en AMD Duron (ca. 750 mhz), kan køre
>med en 235 watts strømforsyning? AMD anbefaler jo mindst 250 watt til
>Duron´en.

Hej Carsten

Min Duron 850 kører på en 235W strømforsyning..
Der er 1 AGP kort (Geforce 2), samt 3 PCI kort i.
En brænder og et DVD drev. Det kører fint, det eneste der ikke kører
så godt, er mit diskettedrev, men jeg tror det er fordi min
strømforsyning har nået grænsen for hvor meget hardware jeg kan køre
med. Men du skulle nok kunne få en duron 750 til at køre med en 235W
strømforsyning..

Mvh
Rasmus