|
| ang. pro@ccess. Fra : Kurt Hansen |
Dato : 29-04-01 20:18 |
|
Er der overhovedet ikke nogen måde man hos tele.dk kan få fast ip, og
samtidigt have fuld kontrol over sin router ??
Kurt
| |
Ole M. Madsen (29-04-2001)
| Kommentar Fra : Ole M. Madsen |
Dato : 29-04-01 21:00 |
|
Hejsa,
Ja, du kan købe Pro@ccess uden router og investere i en selv ...
--
Med venlig hilsen
Ole Madsen / "Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC
Internet."
- Hardware auktion : http://maegbaek.dk/auktion
| |
Kurt Hansen (29-04-2001)
| Kommentar Fra : Kurt Hansen |
Dato : 29-04-01 22:57 |
|
On Sun, 29 Apr 2001 22:00:23 +0200, "Ole M. Madsen" <ole@maegbaek.dk>
wrote:
>Hejsa,
>
>Ja, du kan købe Pro@ccess uden router og investere i en selv ...
Ja, det er jeg godt klar over, men jeg mente om det var muligt på
nogen måde at få åbnet for en router gennem pro@cces
Kurt
| |
Niels Callesøe (30-04-2001)
| Kommentar Fra : Niels Callesøe |
Dato : 30-04-01 07:22 |
|
Kurt Hansen <kurt@freewebhosting.dk> wrote in
<tf3petg96r8ime9rtdsouuekr4rn7o6hjc@4ax.com>:
> Ja, det er jeg godt klar over, men jeg mente om det var muligt på
> nogen måde at få åbnet for en router gennem pro@cces
Nej. Hvis du vil have fuld kontrol over din router, skal du købe den
selv.
--
Niels Callesøe - nørd light @work
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"
Disclaimer: http://www.spacefish.net/nica/disclaim.php3
| |
Thomas Jensen - pil.~ (30-04-2001)
| Kommentar Fra : Thomas Jensen - pil.~ |
Dato : 30-04-01 07:29 |
|
On 30 Apr 2001 06:22:23 GMT, usenet.20.niels2000@spamgourmet.com
(Niels Callesøe) wrote:
>> Ja, det er jeg godt klar over, men jeg mente om det var muligt på
>> nogen måde at få åbnet for en router gennem pro@cces
>
>Nej. Hvis du vil have fuld kontrol over din router, skal du købe den
>selv.
eller være kølig overfor kundevilkårene.
--
med venlig hilsen
Thomas Jensen
Sig. til lejligheden:
http://www.pil.dk/produkter/adsl/
| |
Christen Stephansen (30-04-2001)
| Kommentar Fra : Christen Stephansen |
Dato : 30-04-01 19:27 |
|
> eller være kølig overfor kundevilkårene.
Fint nok, men så skal man ikke spørge i den her gruppe hvordan man gør. Den
slags løsninger skal ikke leveres på sølvfade til de dumme og de dovne.
/Christen Stephansen
| |
Ulrik Lunddahl (30-04-2001)
| Kommentar Fra : Ulrik Lunddahl |
Dato : 30-04-01 22:24 |
|
"Christen Stephansen" <lucifer@jones.dk> wrote:
> Fint nok, men så skal man ikke spørge i den her gruppe hvordan man gør.
Den
> slags løsninger skal ikke leveres på sølvfade til de dumme og de dovne.
Hvorfor ikke ?
Og læs lige Kurt Hansens post igen inden du kalder ham for dum og doven, jeg
syntes ikke der er belæg for nogen af delene.
--
Med Venlig Hilsen
Ulrik Lunddahl
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil
| |
Christen Stephansen (30-04-2001)
| Kommentar Fra : Christen Stephansen |
Dato : 30-04-01 22:37 |
|
> Hvorfor ikke ?
Fordi vi ikke vil have lamere rendende rundt og whine. Kort og godt ...
If you break it, you fix it. Det gør lamere ikke, de whiner.
> Og læs lige Kurt Hansens post igen inden du kalder ham for dum og doven,
jeg
> syntes ikke der er belæg for nogen af delene.
Jeg kalder ikke Kurt Hansen dum eller doven - tråden udviklede sig. Det sker
ofte på Usenet (thank God for that).
/Christen Stephansen
| |
Ulrik Lunddahl (30-04-2001)
| Kommentar Fra : Ulrik Lunddahl |
Dato : 30-04-01 23:14 |
|
"Christen Stephansen" <lucifer@jones.dk> wrote:
> Fordi vi ikke vil have lamere rendende rundt og whine. Kort og godt ...
Hvem er vi ?
> If you break it, you fix it. Det gør lamere ikke, de whiner.
Tja, eller også betaler de bare for at få routeren fikset, det er vel en
spørgsmål om hvornår man vil betale.
Jeg vil derimod påstå at der skal en idiot til at tro at dumme og dovne
lamere ikke kan finde ud af at trykke på reset på routeren, taste
serienummeret som password og derefter konfigurere efter noget de har fundet
en færdig opskrift på.
Der skal også en idiot til at tro at selvsamme kundesegment af dumme dovne
lamere ikke vil hyle og skrige til support når deres NE2 router er ødelagt,
og så længe routeren ikke virker forbliver det altså kunden OG Tele Danmarks
problem.
Naturligvis kan Tele Danmark jo sende en regning til kunden hvis han
fejlkonfigurerer en NE2 router og ikke selv kan finde ud af at få den til at
virke igen, altså præsis det samme som vil ske hvis han fejlkonfigurerer en
P@ router.
Man kan hævde at der falder de værste forbandelser ned over de dumme dovne
lamere, hvis de forbryder sig mod vilkårne i aftalen. Jeg tror det nu næppe,
i hvert fald ville det være dumt at gøre dette, da folk der har dummet sig
med deres router konfiguration måske så kunne se lyset i at ødelægge
routeren før de fejlmelder den.
> Jeg kalder ikke Kurt Hansen dum eller doven - tråden udviklede sig. Det
sker
> ofte på Usenet (thank God for that).
Kurt spurgte som noget og du kommenterede svaret med dette:
> Fint nok, men så skal man ikke spørge i den her gruppe hvordan man gør.
Den
> slags løsninger skal ikke leveres på sølvfade til de dumme og de dovne.
IMHO, kan jeg kun få øje på en der har fortjent titlen 'en dum doven lamer'.
- Ulrik Lunddahl
| |
Christen Stephansen (01-05-2001)
| Kommentar Fra : Christen Stephansen |
Dato : 01-05-01 00:37 |
|
> Hvem er vi ?
Spørg lige igen hvorfor Jørgen Thomsen ikke har lagt opskriften på nettet
....
> Jeg vil derimod påstå at der skal en idiot til at tro at dumme og dovne
> lamere ikke kan finde ud af at trykke på reset på routeren, taste
> serienummeret som password og derefter konfigurere efter noget de har
fundet
> en færdig opskrift på.
Nu arbejder du jo ikke med support til daglig, går jeg stærkt ud fra. Det er
de utroligste ting, der kan gå galt. Det har vi ikke lyst til at fejlfinde
på hos TDC, da den dumme dovne lamer næppe vil indrømme sit indbrud - da
slet ikke gøre opmærksom på det uden at blive spurgt.
> Der skal også en idiot til at tro at selvsamme kundesegment af dumme dovne
> lamere ikke vil hyle og skrige til support når deres NE2 router er
ødelagt,
> og så længe routeren ikke virker forbliver det altså kunden OG Tele
Danmarks
> problem.
Netop. Derfor er det ikke (umiddelbart) muligt at "ødelægge" en SpeedStream
5711 TDC Internet leverer.
> Naturligvis kan Tele Danmark jo sende en regning til kunden hvis han
> fejlkonfigurerer en NE2 router og ikke selv kan finde ud af at få den til
at
> virke igen, altså præsis det samme som vil ske hvis han fejlkonfigurerer
en
> P@ router.
Nej. Ikke det samme.
> Man kan hævde at der falder de værste forbandelser ned over de dumme dovne
> lamere, hvis de forbryder sig mod vilkårne i aftalen. Jeg tror det nu
næppe,
> i hvert fald ville det være dumt at gøre dette, da folk der har dummet sig
> med deres router konfiguration måske så kunne se lyset i at ødelægge
> routeren før de fejlmelder den.
Jeg ved ikke om det var fjeren eller de 10 høns jeg fik at høre om, men jeg
mener bestemt den første kunde har fået sparket.
> Kurt spurgte som noget og du kommenterede svaret med dette:
Det var Thomas Jensen jeg svarede.
> IMHO, kan jeg kun få øje på en der har fortjent titlen 'en dum doven
lamer'.
Hvem?
/Christen Stephansen
| |
Ulrik Lunddahl (01-05-2001)
| Kommentar Fra : Ulrik Lunddahl |
Dato : 01-05-01 17:56 |
|
"Christen Stephansen" <lucifer@jones.dk> wrote in message
news:9cksut$gcs$1@news.inet.tele.dk...
> > Hvem er vi ?
>
> Spørg lige igen hvorfor Jørgen Thomsen ikke har lagt opskriften på nettet
Jeg kan ikke se at du svarer på hvem vi er, jeg tvivler på Jørgen Thomsen
vil sætte sit navn under din lamer bemærkning.
Så jeg spørger lige igen, hvem er vi ?.
> Nu arbejder du jo ikke med support til daglig, går jeg stærkt ud fra. Det
er
> de utroligste ting, der kan gå galt. Det har vi ikke lyst til at fejlfinde
> på hos TDC, da den dumme dovne lamer næppe vil indrømme sit indbrud - da
> slet ikke gøre opmærksom på det uden at blive spurgt.
Nej, jeg er salgschef en en IT virksomhed, og hvis du er intereseret både
sælger og yder vi support på SpeedStream 5711 og Cisco 1401.
> > Der skal også en idiot til at tro at selvsamme kundesegment af dumme
dovne
> > lamere ikke vil hyle og skrige til support når deres NE2 router er
> ødelagt,
> > og så længe routeren ikke virker forbliver det altså kunden OG Tele
> Danmarks
> > problem.
>
> Netop. Derfor er det ikke (umiddelbart) muligt at "ødelægge" en
SpeedStream
> 5711 TDC Internet leverer.
Men muligheden foreligger umidelbart, og som jeg kan se det er det kun
TeleDanmark der kan have interesse i at forhindre det, derfor må det
forventes at abbonementen ikke opsiges.
> > Naturligvis kan Tele Danmark jo sende en regning til kunden hvis han
> > fejlkonfigurerer en NE2 router og ikke selv kan finde ud af at få den
til
> at
> > virke igen, altså præsis det samme som vil ske hvis han fejlkonfigurerer
> en
> > P@ router.
> Nej. Ikke det samme.
Hvori består forskellen da ?
> Jeg ved ikke om det var fjeren eller de 10 høns jeg fik at høre om, men
jeg
> mener bestemt den første kunde har fået sparket.
Du modsiger dig selv, først ved du ikke noget, så ved du det bestemt.
> > Kurt spurgte som noget og du kommenterede svaret med dette:
> Det var Thomas Jensen jeg svarede.
Ja, som jeg skriver du kommenterede svaret...
> > IMHO, kan jeg kun få øje på en der har fortjent titlen 'en dum doven
> lamer'.
> Hvem?
Tja, gæt 3 gange, jeg tror de andre i gruppen har gættet det i går.
--
Med Venlig Hilsen
Ulrik Lunddahl - lunddahl@mail.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil
| |
Peter Brodersen (01-05-2001)
| Kommentar Fra : Peter Brodersen |
Dato : 01-05-01 21:08 |
|
On Tue, 1 May 2001 18:56:08 +0200, "Ulrik Lunddahl" <lunddahl@mail.dk>
wrote:
>> Hvem?
>Tja, gæt 3 gange, jeg tror de andre i gruppen har gættet det i går.
.... vi mangler dog stadigvæk at modtage en præmie...
(fut)
--
- Pede
Professionel nørd
Tilhørsforhold/disclaimer: http://www.ter.dk/disclaimer/
| |
Christen Stephansen (02-05-2001)
| Kommentar Fra : Christen Stephansen |
Dato : 02-05-01 18:52 |
|
> Jeg kan ikke se at du svarer på hvem vi er, jeg tvivler på Jørgen Thomsen
> vil sætte sit navn under din lamer bemærkning.
Præcist hvilken bemærkning?
> Så jeg spørger lige igen, hvem er vi ?.
Hvem er I?
> Nej, jeg er salgschef en en IT virksomhed, og hvis du er intereseret både
> sælger og yder vi support på SpeedStream 5711 og Cisco 1401.
Ellers tak, jeg finder ud af routeren "the hard way". På den måde skal jeg
nok lære routeren ordentligt at kende.
> Men muligheden foreligger umidelbart, og som jeg kan se det er det kun
> TeleDanmark der kan have interesse i at forhindre det, derfor må det
> forventes at abbonementen ikke opsiges.
Dine vilde gæt hører ingen steder hjemme.
Hvis jeg fanger en kunde i at have pillet i hans router (er sket flere
gange), og han brokker sig over det ikke virker, så skal jeg gøre alt hvad
jeg kan for at få ham sparket. Det er spild af min tid.
> Hvori består forskellen da ?
Med et NetExpres abonnement MÅ du pille i routeren. Med et Pro@ccess
abonnement må du IKKE pille i routeren.
> Du modsiger dig selv, først ved du ikke noget, så ved du det bestemt.
Det her du så i øvrigt ret i, men det gør ikke historien ringere.
> Ja, som jeg skriver du kommenterede svaret...
Faktisk svarede Thomas Jensen på Niels Callesøes indlæg. Og jeg kommenterede
rigtigt nok Thomas Jensens svar. Men det er (/&"#% ikke ensbetydende med, at
det er direkte relateret til Kurt Hansens indlæg!
> Tja, gæt 3 gange, jeg tror de andre i gruppen har gættet det i går.
Ej, jeg gider ikke dine gættelege. Kan en anden fra gruppen ikke lige give
mig svaret?
/Christen Stephansen
| |
Christian Andersen (02-05-2001)
| Kommentar Fra : Christian Andersen |
Dato : 02-05-01 19:00 |
|
Snuggle Puss and Christen Stephansen sat in a meadow and agreed on
this:
<snip>
>> Tja, gæt 3 gange, jeg tror de andre i gruppen har gættet det i går.
>Ej, jeg gider ikke dine gættelege. Kan en anden fra gruppen ikke lige give
>mig svaret?
Jeg tror sgu de mener du er en "dum, doven lamer".
<news:9cko97$k8$1@sunsite.dk>
--
Mvh, Christian
Bliv fri for spam! - http://www.sneakemail.com
| |
Christen Stephansen (02-05-2001)
| Kommentar Fra : Christen Stephansen |
Dato : 02-05-01 19:11 |
|
> Jeg tror sgu de mener du er en "dum, doven lamer".
Ah! Se, det kommer helt bag på mig. Gad nok vide hvem "de" er.
/Christen Stephansen
| |
Christian Andersen (02-05-2001)
| Kommentar Fra : Christian Andersen |
Dato : 02-05-01 19:22 |
|
Snuggle Puss and Christen Stephansen sat in a meadow and agreed on
this:
>> Jeg tror sgu de mener du er en "dum, doven lamer".
>Ah! Se, det kommer helt bag på mig. Gad nok vide hvem "de" er.
Det ser ud til at være Ulrik Lunddahl og Peter Brodersen. Jeg er dog
ikke helt sikker på Peter Brodersen.
--
Mvh, Christian
Bliv fri for spam! - http://www.sneakemail.com
| |
Martin Højriis Krist~ (04-05-2001)
| Kommentar Fra : Martin Højriis Krist~ |
Dato : 04-05-01 14:59 |
|
"Christian Andersen" <19w9bq2h31001@sneakemail.com> skrev i en meddelelse
news:5ni0ft8fjpornoaa06q2qk3vlito1jfc81@tnews.inet.tele.dk...
> >Ej, jeg gider ikke dine gættelege. Kan en anden fra gruppen ikke lige
give
> >mig svaret?
> Jeg tror sgu de mener du er en "dum, doven lamer".
Tja, så vidt jeg kender Christen er han da ikke doven
--
Med Venlig Hilsen
Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet
| |
Christian Andersen (05-05-2001)
| Kommentar Fra : Christian Andersen |
Dato : 05-05-01 11:10 |
|
Snuggle Puss and Martin Højriis Kristensen sat in a meadow and agreed
on this:
>>>Ej, jeg gider ikke dine gættelege. Kan en anden fra gruppen ikke lige
>>>give mig svaret?
>>Jeg tror sgu de mener du er en "dum, doven lamer".
>Tja, så vidt jeg kender Christen er han da ikke doven
*fnis*
--
Mvh, Christian
Bliv fri for spam! - http://www.sneakemail.com
| |
Bobby McFr@g'it (01-05-2001)
| Kommentar Fra : Bobby McFr@g'it |
Dato : 01-05-01 08:34 |
|
"Christen Stephansen" <lucifer@jones.dk> wrote in message
news:9ckltr$pdr$1@news.inet.tele.dk...
> If you break it, you fix it. Det gør lamere ikke, de whiner.
Hvor er du dog plat at høre på :(
- Bobby
| |
Tim Christensen (30-04-2001)
| Kommentar Fra : Tim Christensen |
Dato : 30-04-01 15:10 |
|
"Kurt Hansen" <kurt@freewebhosting.dk> wrote in message
news:tf3petg96r8ime9rtdsouuekr4rn7o6hjc@4ax.com...
> On Sun, 29 Apr 2001 22:00:23 +0200, "Ole M. Madsen" <ole@maegbaek.dk>
> wrote:
>
> >Hejsa,
> >
> >Ja, du kan købe Pro@ccess uden router og investere i en selv ...
>
> Ja, det er jeg godt klar over, men jeg mente om det var muligt på
> nogen måde at få åbnet for en router gennem pro@cces
>
Det kan man godt, men det er et brud på kundevilkårerne.
Mvh
Tim
| |
Martin Edlich (29-04-2001)
| Kommentar Fra : Martin Edlich |
Dato : 29-04-01 21:09 |
|
In article <e6qoetc1jpo6hknfqqtm9921h6sq4u209p@4ax.com>,
Kurt Hansen <kurt@freewebhosting.dk> wrote:
> Er der overhovedet ikke nogen måde man hos tele.dk kan få fast ip, og
> samtidigt have fuld kontrol over sin router ?
Man kan købe sin egen router til en P@-forbindelse, så kan man også
kalde den "sin router".
--
MVH
Martin Edlich, MF (MegaFar)
Henvendelser til min e-mail adresse vil blive besvaret kort, men uhøfligt
(medmindre jeg selv er ude om det, og det er Off Topic).
| |
|
|