Tvind kryptering.
Fra : John Hansen

Dato : 29-04-01 19:18

Jeg så lige et hurtigt glimt af TV-avisen omkring den software som Tvind
havde brugt til kryptering.
Er der nogen som fangede hvad programmet hedder?
Det ser ret effektivt ud.

/JH

Fra : Sune

Dato : 29-04-01 19:35

On Sun, 29 Apr 2001 20:18:13 +0200, "John Hansen" <x1999@get2net.dk>
wrote:

>Jeg så lige et hurtigt glimt af TV-avisen omkring den software som Tvind
>havde brugt til kryptering.
>Er der nogen som fangede hvad programmet hedder?
>Det ser ret effektivt ud.

Programmet hedder SafeGuard Easy.

Eksperten som var med i programmet var fra secureIT.dk som også sælger
programmet: http://www.secureit.dk/safeeasy.htm

Programmet bliver lavet af utimaco.de:
http://www.utimaco.de/eng/content_products/sg_easy.html

Send mig gerne en kopi af programmet hvis du falder over det.

Mvh
Sune

Fra : per

Dato : 29-04-01 20:57

http://www.refsoft.com/sg.html

http://www.refsoft.com/sg.html (downloades herfra)

Fra : Sune

Dato : 29-04-01 22:05

On Sun, 29 Apr 2001 21:57:07 +0200, "per" <holte@ofir.dk> wrote:

>http://www.refsoft.com/sg.html (downloades herfra)

Jeg tvivler på at det er samme program.

Tvind brugte det samme program som secureit.dk udbyder.
Den software secureit.dk udbyder hedder det samme som softwaren fra
http://www.utimaco.de/ .

refsoft.com udbyder intet ved navn SafeGuard Easy.

Mvh
Sune

Fra : Vidar

Dato : 29-04-01 22:16

Måske OT, men kunne Tvind ikke også have anvendt PGP-disk til samme formål?
Jeg så ikke TV-avisen og stiller dette spørgsmål for at høre om SafeGuard
Easy er at foretrække fremfor PGP som jeg benytter.

Fra : Martin Schultz

Dato : 30-04-01 15:00

On Sun, 29 Apr 2001 23:15:39 +0200, "Vidar" <alhalma@hotmail.com>
wrote:

>Måske OT, men kunne Tvind ikke også have anvendt PGP-disk til samme formål?
>Jeg så ikke TV-avisen og stiller dette spørgsmål for at høre om SafeGuard
>Easy er at foretrække fremfor PGP som jeg benytter.

Det er vel lidt hip som hap. Ud fra et krypterings sikkerhedssynspunkt
er SafeGuard ikke sikkere end PGPdisk.

Fra : Shehzad_Ahmad

Dato : 10-07-01 09:08

http://www.kandu.dk/

Fra : jsmogens

Dato : 03-06-01 13:33

http://www.netby.net/Syd/Trianglen/tvindrapport/index.htm

Jf. oplysninger fra Steen Thomsen, anvender Tvind PGP.
--

Venlig hilsen
Best Regards

jsmogens®dk