Underlig Lasat 336
Fra : sls

Dato : 29-04-01 14:46

Hej NG!!

Jeg har købt et brugt lasat safire 336 extern modem.
Jeg købte det externt fordi jeg gerne ville kunne slukke
for modemet når børnene spiller.
Problemet er bare at computeren "hænger" når modemet
er slukket, og virker fint igen når jeg tænder for modemet.

Hvis jeg har glemt at tænde for modemet, når jeg starter
computeren, "hænger" den ca. 10 sec. fra windows en færtig
med at loade, og der "hænger" den indtil jeg tænger for modemet..

Så man kan sige at modemet fungerer som en udmærket pauseknap.

Jeg har prøvet at disable modemet i enhedshåntering, men det hjalp
helelr ikke. Jeg kunne forresten heller ikke installere windows mens
modemet var slukket, så hang den under installationen.

Nogen der ved hvad problemet skyldes?

Mvh sls

Fra : hollo

Dato : 29-04-01 18:45

In article <9ch5pm$1hee$1@tnews.inet.tele.dk>, "sls" <sls@sol.dk> wrote:

hmmm... hvor kan man få sådanne et modem.. fårk det er altså foooor sarjt
:))
har aldrig hørt noget så vildt :)
men desværre har jeg ikke noget svar :(
bare det