Er det kun mig...?
Fra : Lene Hansen

Dato : 28-04-04 05:06

der ikke kan få nye indlæg til denne nyhedsgruppe frem i disse dage?

Lene

Fra : Sara

Dato : 28-04-04 05:19

On Wed, 28 Apr 2004 06:06:28 +0200, "Lene Hansen" <le_ha@newmail.dk>
wrote:

>der ikke kan få nye indlæg til denne nyhedsgruppe frem i disse dage?

Der kommer nogle få her og der, men der har godt nok været stille i et
par dage. Ved ikke om det er fordi jeg er på den anden side af
Atlanten eller folk bare har travlt offline.

Sara

Fra : Leyna

Dato : 28-04-04 14:59

wrote:

>der ikke kan få nye indlæg til denne nyhedsgruppe frem i disse dage?

Nej, jeg har heller ikke fået et eneste.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Puntofisken

Dato : 28-04-04 08:42

Uden at vide det vil jeg gætte på at der kan være noget galt med den server
nyhedsgruppen kører på? Det har jeg før prøvet med den server som mit
arbejdes hjemmeside ligger på. De har indimellem en opdateringshastighed der
ville gøre DSBs forsinkelser til grin

Mvh. Trine

Fra : Winther

Dato : 28-04-04 10:50

"Lene Hansen" <le_ha@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> der ikke kan få nye indlæg til denne nyhedsgruppe frem i disse dage?
>
> Lene

Prøv at gå ind for oven under funktioner, dernæst under hent de næste x
antal brevhoveder, så plejer der at dukke nogle op.

Vh. Winther

Fra : Kate

Dato : 28-04-04 13:45

"Lene Hansen" <le_ha@newmail.dk> wrote in

> der ikke kan få nye indlæg til denne nyhedsgruppe frem i disse dage?
>
> Lene

Nu var jeg ikke på i går, vidst heller ikke dagen før, men jeg tror der
har været noget galt for der er en god portion indlæg nu og
tidspunkterne på dem er helt galt. Kl. er 14.44 her og nogle indlæg er
tidsstemplede så sent som kl. 18.20. Derimod ligger der kun et indlæg
fra igår, den 27

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.