Jeg er glad
Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-04-04 03:26

for Sussi som har været væk siden d. 16. er lige kommet ind ad min dør igen

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Lene Hansen

Dato : 26-04-04 06:05

For jeg passer en kat her hos mig, for nogle der er på ferie (har passet den
her mange gange, da den har boet her fast før, så det går helt fint). Katten
er desværre smuttet ud her sidst på morgenen, og nu har jeg kaldt og ledt i
et par timer. Det har jeg det bestemt ikke godt med - hvis den nu ikke
kommer tilbage, så er det ikke rart at skal sige den er borte når ejerne
kommer hjem onsdag i denne uge. Må ud og kalde og lede videre.

Lene Hansen

Fra : Doris

Dato : 26-04-04 11:17

Håber du finder den Lene, vi hører vel nærmere om situationen.
Kram Doris.

Fra : zasha

Dato : 26-04-04 06:57

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:408c7309$0$160$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> for Sussi som har været væk siden d. 16. er lige kommet ind ad min dør
igen

> --
> Ivan V. Klattrup
> www.klattrup.dk

....det var da dejligt *smil*
--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi
http://chocolade.dk

Fra : Stine

Dato : 26-04-04 17:33

Dejligt :))
Kender kun følelsen for godt.
Så er det jo "spændende" at se om der kommer killinger om 8-9 uger ???
Medmindre hun er neutraliseret ??

Stine

Fra : Lene Hansen

Dato : 26-04-04 17:40

Min kat blev fundet her i eftermiddags, sikken en lettelse. Hun var
steriliseret, så der er ingen risiko der!
En ting er det kan ske ens egen kat er væk, men når det så er en man
passer - jeg mener, det er ikke så rart at skulle sige at katten er væk. Men
som sagt, den er kommet tilbage og sover nu skønhedssøvn. Den bliver hentet
igen på onsdag.

Med venlig hilsen

Lene

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-04-04 11:54

"Stine" <XXXsantippe@city.dk> skrev i en meddelelse
> Så er det jo "spændende" at se om der kommer killinger om 8-9 uger ???
> Medmindre hun er neutraliseret ??

Ja det er jo lige det, hun er ikke neutraliseret og det passer faktisk fint
med hendes normale løbetids cyklus, så det skulle ikke undre mig om der
kommer killinger, men hellere det end hvad der ellers kunne være sket.

Jeg var faktisk overrasket over at det var hende der kom, for hun har aldrig
været ved min hoveddør før, jeg troede faktisk at det var min genbo's kat,
for den har tit været på besøg.

Jeg tror endda at skæbnen har spillet mig et puds, for grunden til at jeg
gik forbi døren på det tidspunkt (kl. 4 om morgenen) var at jeg var faldet i
søvn på min sofa og var på vej i seng, da jeg hørte mjav'et udenfor døren.

Men hun har ændret sig, for hun er ikke særlig glad når hun ikke er i samme
rum som jeg er i, og bare jeg rør ved hende begynder hun at spinde, det er i
hvert fald nyt for mig.

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Stine

Dato : 29-04-04 14:06

HEj :)
Det må du så hellere nyde at hun er blevet mere kælen :)

Har du overvejet at få hende neutraliseret ??
Får så vil jeg varmt anbefale at få hende øretatt. Det har hjulpet mig 2
gange til at få min kat hjem igen :))
Han er også extrem kælen når han så er kommet hjem, men alligevel er han
"gået" 2 gange :( Håber han har været af sted for sidste gang.

Tror da også det var skæbnen der ville, du sov på sofaen den nat :)
Dejligt at høre hun har de godt

Stine
"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:4090de91$0$158$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...