Film Mio efter 3 uger hos enkemanden Kaj;-~
Fra : Lyrik

Dato : 22-04-04 13:39

Kan hentes her, valgfri *.wmv ( den nye ) til windows mediaplayer og *.mov
til Mac.
Læg dog mærke til at *.mov-filen er meget stor.
Hent valgfrit her:
ftp://kat:mio@212.242.144.110/

Hilsen
Jens Erik Bech

Fra : Preben

Dato : 22-04-04 21:48

Lyrik wrote:

> [...]
> til Mac.
> Læg dog mærke til at *.mov-filen er meget stor.

Hej.

Gode oplevelser kan man altid bruge - og både den første, men også denne
video kommer ind under "kat"egorien gode oplevelser.

(wmv kan godt ses under Linux med Mplayer - blot til orientering)
Preben
http://kittelmann.dk
http://kixit.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 22-04-04 22:25

On 22/04/04 14:39, in article c68ec7$12l9$1@news.cybercity.dk, "Lyrik"
<lyrikfjern@heaven.dk> wrote:

> [...]
> til Mac.
> Læg dog mærke til at *.mov-filen er meget stor.

Jeg bruger IE til MAC - den laver ovenstående URL om til
ftp://kat@212.242.144.110/%2F/Documents%20and%20Settings/Lyren/Dokumenter/ft
og viser flg side
Cannot RETR. No permission.

Hvad gør jeg galt?

Mvh Camilla

--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Lyrik

Dato : 22-04-04 22:48

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger IE til MAC - den laver ovenstående URL om til

ftp://kat@212.242.144.110/%2F/Documents%20and%20Settings/Lyren/Dokumenter/ft
+++++++++++++++++++++++++++++++
Username:kat
Password:mio
Hvis du sammenligner de to links kan du se at password:mio er fjernet
Så går den ikke.
Hvis man henter med et ftp-program istedet skal man bruge adressen:
212.242.144.110
Så vil den spørge om Username og man skriver:
kat
derpå password:
mio
så er man inde.
Et sådant kan hentes gratis til windows og er specielt godt tl at hente
filer-Leechftp:
http://stud.fh-heilbronn.de/~jdebis/leechftp/downloads.html

Hilsen
Jens

Fra : Camilla Baird

Dato : 23-04-04 10:04

> [...]
> mio
> så er man inde.
> Et sådant kan hentes gratis til windows og er specielt godt tl at hente

Det blev *meget* teknisk... Jeg har ingen kontrol over, hvad browseren gør
ved URL'en - den skifter automatisk...
Mvh Camilla

Fra : Preben

Dato : 22-04-04 23:12

> Jeg bruger IE til MAC - den laver ovenstående URL om til

> [...]
Hej Camilla

Jeg krænker nok (formelt) ophavsretten på nogle områder, men det går
forhåbentligt !
http://kixit.dk/mio/ har jeg lagt både den første og den seneste video.
(jeg håber, at det fungerer)
Disse videoer er som medvind på cykelstien: noget alle bør opleve !
Da jeg ikke ved, om du kan se wmv-filer, har jeg også hentet mov-filen.
Preben

http://kittelmann.dk
http://kixit.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 23-04-04 10:08

On 23/04/04 0:12, in article 40884343$0$484$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
"Preben" <xt@mail.inv> wrote:

> [...]
> Disse videoer er som medvind på cykelstien: noget alle bør opleve !
> Da jeg ikke ved, om du kan se wmv-filer, har jeg også hentet mov-filen.

Tak for hjælpen
Mvh Camilla

Fra : Lyrik

Dato : 23-04-04 12:26

"Preben" <xt@mail.inv> skrev i en meddelelse

> [...]
> Disse videoer er som medvind på cykelstien: noget alle bør opleve !
> Da jeg ikke ved, om du kan se wmv-filer, har jeg også hentet mov-filen.
++++++++++++++++++++++++++++++++
Tak for hjælpen Preben! Du har min fulde velsignelse!

Hilsen
Jens Erik Bech

Fra : Battlefield´s

Dato : 23-04-04 12:50

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ++++++++++++++++++++++++++++++++
> Tak for hjælpen Preben! Du har min fulde velsignelse!

Hej
Sikke en dejlig film, han har det helt sikkert som blommen i et æg.
Men jeg synes nu, at han er blevet noget rundere om maven end broderen er!
Hilsen Vibeke

---

Fra : Preben

Dato : 24-04-04 00:37

Lyrik wrote:
Du har min fulde velsignelse!

> Hilsen
> Jens Erik Bech

Hej Jens.
Tak, så er min samvittighed lidt mere ren.
(jeg ved dog ikke om .MOV-filerne fungerer, fordi jeg kan ikke se det hele
under Linux)
Preben
http://kittelmann.dk
http://kixit.dk