Kattebur - hegntype?
Fra : Denise

Dato : 21-04-04 10:10

Hej
Vi skal have lavet nyt kattebur. Det hegn vi brugte før var grønt plastic,
d.v.s. hvis vores katte havde været kloge, kunne de knave sig ud. Vi har
brugt det samme rundt i haven, og naboernes katte har fundet ud af at knave
sig ind i vores have. Derfor vil vi nu bruge et hegn med jern i, har set på
grønt delfin havehegn i http://www.poda.dk/pdf/produktblade/delfinhegn.pdf.
Hvad bruger I andre ?

--
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 21-04-04 10:23

>knave

hihi, fed stavning - altså gnave.
hilsen Denise

Fra : Camilla Scharff

Dato : 21-04-04 21:21

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev...
> [...]
knave
> sig ind i vores have. Derfor vil vi nu bruge et hegn med jern i, har set

Hej Denise

Vi har haft godt gang i Podas Delfinhegn til hele vores have - men den
galvaniserede model
Jeg synes det er pænt uden at virke alt for "indelukket" (hullerne er
rimeligt store, men ikke for store).

Mvh. Camilla

Fra : Kate

Dato : 21-04-04 21:33

"Camilla Scharff" <camilla@FJERNDETTEburmese.dk> wrote in

> Vi har haft godt gang i Podas Delfinhegn til hele vores have - men
> den galvaniserede model

Det ku' være jeg skulle finde ud af om det er den løsning min mor
skulle ha'. Hun mangler gevaldigt en løbegård nu. Måske jeg skal tage
mig sammen, når jeg har fået mit hjem til at ligne et hjem, og komme ud
og besøge jer.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Camilla Scharff

Dato : 23-04-04 19:17

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev ...
> [...]
> skulle ha'. Hun mangler gevaldigt en løbegård nu. Måske jeg skal tage
> mig sammen, når jeg har fået mit hjem til at ligne et hjem, og komme ud

Du skal være velkommen

Mvh. Camilla

Fra : Denise

Dato : 22-04-04 09:31

"Camilla Scharff" <camilla@FJERNDETTEburmese.dk> wrote in message
> [...]
> galvaniserede model
> Jeg synes det er pænt uden at virke alt for "indelukket" (hullerne er

Ok, tak, så gætter jeg ikke helt forkert ved valget til vores løbegård.
Jeg var lidt i tvivl, når vi til sin tid skal have nye killinger, om de
kunne få hovedet igennem.
Vi lukker ikke vores katte i haven, for vi har for mange træer og hegnet er
ikke sikkert nok. Molly kan dog godt gå derude, når vi selv er der, men
Somalierne, nej tak de ville være over alle bjerge med det samme, og sikkert
fare hen til den første hund de møder for at hilse . Men til sin tid
ønsker mig jo at få hele haven indhegnet ordentligt, men er på samme tid
ikke vild med at fælde vores træer.
Laver I selv arbejdet og hvad gør I med toppen ?? Vil I bruge el-hegn ?

--
Hilsen Denise

Fra : Camilla Scharff

Dato : 23-04-04 19:16

> [...]
> Ok, tak, så gætter jeg ikke helt forkert ved valget til vores løbegård.
> Jeg var lidt i tvivl, når vi til sin tid skal have nye killinger, om de

Det kan godt være, at små killinger kan få hovedet igennem - men alm.
størrelse 12 ugers killinger kan nok ikke... Vivi Fletcher har samme hegn,
og de lukker også deres blivende killinger ud, og der er indtil videre ingen
af dem, der har forsøgt sig med at stikke hoved eller andet ud gennem (det
er aby'er...).

> [...]
> ikke vild med at fælde vores træer.
> Laver I selv arbejdet og hvad gør I med toppen ?? Vil I bruge el-hegn ?

Jep, to stk. el-tråde rundt i toppen - 1 der sidder et lille stykke nede af
hegnet og ca. 10 cm højere oppe, stikkende lidt op over hegnet, sidder nr. 2
tråd.

Camilla

Fra : Denise

Dato : 23-04-04 21:24

> Jep, to stk. el-tråde rundt i toppen - 1 der sidder et lille stykke
> nede af hegnet og ca. 10 cm højere oppe, stikkende lidt op over
> hegnet, sidder nr. 2 tråd.
>
> Camilla

Det lyder jo som alletiders. Det må da blive skønt for alle misserne, ja og
jer også

--
Hilsen Denise