Kat funden i østergade Randers
Fra : Esben

Dato : 20-04-04 20:38

Hej Alle

En af vores venner har lige ringet, de har funden er kat der ligner en
Russian Blue
med den kendskab vi har til denne race

Kan I hjælpe med at få katten hjem til dens ejer !!!!!!!!!!!!!!!!!

Katten er funden i Randers, østergade,
Vi troer at den har været væk hjemme fra nogle dage da den er MEGET sulten,
så den har fået noget at spise og vand ( tæt på at blive syg )

Har I hørt om en forsvunden Russian Blue så vil vi gerne høre noget om det.

piv.

Esben

Fra : Jane

Dato : 20-04-04 20:39

Esben skrev i <news:40857bca$0$297$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> Kan I hjælpe med at få katten hjem til dens ejer !!!!!!!!!!!!!!!!!

Har den et øremærke?

Jane

Fra : Esben

Dato : 20-04-04 20:50

Hej

Nej den er ikke øremærket, vi prøver at køre den til dyrlæge i morgen, for
at få den undersøgt.

Esben

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 20-04-04 21:02

Esben skrev i en meddelelse...

> [...]
> så den har fået noget at spise og vand ( tæt på at blive syg )
>
> Har I hørt om en forsvunden Russian Blue så vil vi gerne høre noget om

Hej Esben

Jeg er ved at indrette forretningslokale i gården mellem Østergade og
Stemannsgade. Hvis der bliver lavet en fremlysningsplakat af en eller anden
slags vil jeg gerne hænge den op i vinduerne - det kunne jo være missens
ejere var lokale og kom forbi engang imellem.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- åbner til maj i Randers

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 20-04-04 21:45

Oh ve oh skræk, hvor underligt det end lyder så var der
faktisk nogle katteting jeg _ikke_ har, hmm bliver nok nødt til at lave en
sommertur til Randers (med den store pung)

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 20-04-04 22:00

Marianne Hellemose skrev i en meddelelse...

> Oh ve oh skræk, hvor underligt det end lyder så var der
> faktisk nogle katteting jeg _ikke_ har, hmm bliver nok nødt til at lave
en
> sommertur til Randers (med den store pung)

Hej Marianne *fnis fnis*

Du skal være hjertelig velkommen - kan dog sige at jeg håber at starte
webshop samtidig - på et eller andet intermistisk plan - hvis alting klapper

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- åbner til maj i Randers

Fra : Anja S.

Dato : 22-04-04 20:38

> [...]
> så den har fået noget at spise og vand ( tæt på at blive syg )
>
> Har I hørt om en forsvunden Russian Blue så vil vi gerne høre noget om det.

Hej,

Du kunne evt. lave en fremlysning af katten på: www.dyrenettet.dk

Med venlig hilsen
Anja S.
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Esben

Dato : 01-05-04 10:35

Hej Alle

Update

dagen efter blev katten kørt til dyrlæge, der kunne de se en svag
øretatovering,
så katten har funden sit hjem

Den havde været væk i en måned, og den var stærk afkræftet, da den ikke er
udekat

Mange katte hilsner

Esben Jørgensen
www.chalina.dk

Fra : Kate

Dato : 01-05-04 10:54

"Esben" <eolj@fjernmigget2net.dk> wrote in

> så katten har funden sit hjem

Dejligt, så er der nok nogle mennesker som er glade. Der er ikke noget
værre end at miste et dyr uden at kende dens skæbne.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.