Knurhår
Fra : Allan

Dato : 16-04-04 19:20

Hej Jeg skrev for et stykke tid siden om min nye kat Kosmos, der havde en
masse knækkede knurhår.

Der kom en masse respons mest noget med at der var noget galt. såsom ringorm
osv. Men der var ingenting.
Ifølgelig min dyrlæge er det normalt med killinger og knækkede knurhår. Og
sålænge der ikke er flere tegn på sygdom er det helt normalt.

Nu kom jeg lige til at måle Boris, min anden MCO´s knurhård altså dem på
munden.
Og de er ca 15 cm lange, Det er da vildt eller hvad hvor lange bliver de.
Det var svært at måle for han ville hellere bide i målebåndet end måles.

Mvh Allan

Fra : Allan

Dato : 16-04-04 19:27

"Allan" <allan_roskilde@hotmail.REMOVEcom> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det var svært at måle for han ville hellere bide i målebåndet end måles.

Ja sådan kan det ske, jeg kom til at lave et indlæg, der havde samme
overskrift som et der var der i forvejen

Allan

Fra : Kari Eiffert

Dato : 17-04-04 16:23

> [...]
> Det var svært at måle for han ville hellere bide i målebåndet end måles.

Hejsa!
Det var da godt at alt var i orden
Jeg hopppede lige ud og hentede en lineal, for at tjekke længder på knurhår.
Jeg har tre katte og de havde henholdsvis 8, 10 og 16 cm lange knurhår. Så
jeg tror da at det er meget individuelt

MVH Kari

Fra : Allan

Dato : 17-04-04 18:58

"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
knurhår.
> Jeg har tre katte og de havde henholdsvis 8, 10 og 16 cm lange knurhår. Så

Tak skal du have

Så er det helt normalt knurhår på den længde

Var de nemme at måle? For det var de ikke her.
Nej jeg så mig nok blind på den ene kats manglende knurhår, og kom til at
kigge på den anden hvor de er vildt lange såe derfor.

Mvh Allan

Fra : Kari Eiffert

Dato : 17-04-04 19:42

> [...]
> Nej jeg så mig nok blind på den ene kats manglende knurhår, og kom til at
> kigge på den anden hvor de er vildt lange såe derfor.

Det var så lidt.
Nemt er nok en overdrivelse. Men jeg har efterhånden lært, at bare man
hurtig og effektiv så kan det meste klares. Hvis man står og nusler rundt
for længe, så mister de tålmodigheden, men det forstår jeg nu også godt.

MVH Kari

Fra : Allan

Dato : 17-04-04 20:08

> [...]
> for længe, så mister de tålmodigheden, men det forstår jeg nu også godt.

He He
For katte er der en stor forskel på en linial og et målebånd

Men tak for målet Allan