Rani- Gode fremskridt :-)
Fra : Helle Madsen

Dato : 14-04-04 19:15

Så har jeg nedeligt fået taget et billede af Rani i mandags da hun lå og sov
i vindueskarmen og nød livet.

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=702&folder=917&limit_start=0&limit_user=15

Der er blevet en helt fornuftig kat ud af hende efterhånden, hun gemmer sig
kun når hun synes vi vader for meget rundt , selv når vi har gæster er hun
ude og hilse på.

Hun er blevet rigtig glad for de andre katte, de sover gerne i bunke alle
fire. hun vil også gerne ligge i sengen når vi ligger der, og det er også
lykkedes mig at få lov at røre hende. Godt nok under påskud af at jeg kløede
Rolex i nakken, men der gik da næsten 1 minut inden hun opdagede det var
hende jeg nussede.

Hun er en rigtig fræk lille bisse, har grebet hende i min tallerken da jeg
skulle ud efter et glas vand.

Glæder mig til jeg kan komme rigtigt til hende og begynde at soignere hende
lidt. Hun kunne godt trænge til en kam, selv om hun ikke er vildt filtret i
pelsen

Unskyld mit lange indlæg, er bare så glad over alle hendes fremskridt

Dorthe: Er Raisa så blevet drægtig, glæder mig jo helt til små
killingebilleder

/Venlig Hilsen Helle og tre katte på tastaturet og en i vindueskarmen

Fra : dpl

Dato : 17-04-04 10:23

Hej Helle!
Jeg er på skole for tiden i Søværnet, så jeg læser ikke med så tit.
Derfor et lidt sent svar.

Hvor dejligt at høre, at det går hurtigt fremad med Rani! Desværre kan
jeg ikke se billedet lige nu, men prøver igen senere.

Jeg kan godt genkende både det med snige-kæleriet, hvor hun først senere
optader at hun er blevet snydt på det skumleste, samt spiseriet fra
tallerken. Begge dele ser vi også her hos Raisa. Tror Angelika har ladet
dem vandre lidt meget rundt på bordene dernede *smil*.

Raisa lader sig endnu ikke mærke med noget, men er heller ikke gået i
løbetid endnu. Så du kan forestille dig, jeg er super-spændt. For en
sikkerheds skyld, er vi ved at planlægge en fin træ-fødekasse, hvor hun
kan være helt i fred for katte og hunde, men alligevel tæt på os her i
stuen. Og jeg skal nok holde grupen opdateret hvis der sker noget, det
kan jeg jo slet ikke lade være med *grin*.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Helle Madsen

Dato : 18-04-04 17:23

Hej Dorthe

Det går hurtigere og hurtigere med Rani, der sker næsten nye fremskridt hver
dag nu. Har da også fået lov til at røre hende nogle gange efterhånden.
Hun sover sammen med de andre på den ene halvdel af vores seng om natten nu,
den er zoneopdelt, kattene mener de har lige så meget ret til den som os

Lagde mærke til da jeg var nede ved Angelika at der lå katte på
mikrobølgeovnen og andre lige så suspekte steder i køkkenet, så det har de
jo nok været vandt til.

Glæder mig til at høre mere om Raisa, har så småt overbevist gemalen om at
sådan sådan en lille sød kælekastrat ville passe godt ind her Krydser
fingre for at hun er drægtig.

/Venlig Hilsen Helle

Fra : Kate

Dato : 19-04-04 21:05

"Helle Madsen" <gizmotrold(nospam)@hotmail.com> wrote in

> Det går hurtigere og hurtigere med Rani, der sker næsten nye
> fremskridt hver dag nu.

Selvom man ikke kan sammenligne, så har jeg set samme fænomen hos
Doughnut. Hun var temmeligt ligeglad med mig i rigtigt lang tid, først
efter adskillige måneder, ja, faktisk nok over 6, blev hun mere venligt
stemt. Hendes yndling er og har hele tiden helt klart været Mowgli. De
to har noget sammen som vi andre ikke kan være med i.
Faktisk har flytningen gavnet mit forhold helt enormt til netop
Doughnut, hun synes åbenbart godt om at få et territorie som ikke har
været nogens tidligere

Lyder dejligt at Rani er kommet sig så hurtigt. Det er altid skønt at
høre successhistorier

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.