bortgives ilder
Fra : ingen

Dato : 13-04-04 18:25

ilder bortgives til kærlige ejere, helst nogle som har haft ilder før, eller
har nu..
bur og div. medfølger.
sælges pga. for lidt tid

--
Dennis
Randers

Fra : Ann K

Dato : 13-04-04 18:58

Hej Dennis.
Du er da vist havnet i den forkerte gruppe... prøv i stedet
dk.marked.privat.dyr
Ville nu ellers gerne have taget imod din ilder... har en skovmis, som
næsten går i koma, når jeg har besøgt en bekendts ildere!
Men her ville det desværre også knibe med tiden

--
Mvh Ann
Kennel Sifsafs... opdræt af shetland sheepdogs

Fra : John Sahl

Dato : 13-04-04 23:44

ingen wrote:
> ilder bortgives til kærlige ejere, helst nogle som har haft ilder
> før, eller har nu..
> bur og div. medfølger.
> sælges pga. for lidt tid

Hvis vi på nogen måde kan finde ud af, at få den bragt til Sjælland,
vil min kæreste blive ekstatisk over, at få lov at overtage jeres ilder.

Smid mig en mail så vi kan forsøge at aftale noget.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : John Sahl

Dato : 18-04-04 00:15

John Sahl wrote:

> [...]
> ilder.
>
> Smid mig en mail så vi kan forsøge at aftale noget.

Er det mig der er forvænt med, at folk svarer hurtigt tilbage på
indlæg af denne slags, eller skal jeg bare slå koldt vand i blodet
og vente på svar? ;c)

Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 18-04-04 20:06

jeg har den 14 Apr 2004 kl. 20:55 sent dir en mail hvor i der står:
vi kommer desvære ikke til sjælland sådan lige, men skulle i komme til
jylland....
har i ilder nu, eller har haft????

Dennis
Randers