Mider ?
Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 12-04-04 20:15

Hejsa allesammen

Et lille spørgsmål fra en veninde ..

Hendes katte har haft nogle små mide-lignende ting - ca. 0,5 mm gullige, kan
netop ses med det blotte øje. Hun har haft et par af kattene til dyrlægen,
som mente at det var rovmider ( tog dog ingen prøver ! ) og gav katten
Frontline -- Det har (måske) virket på den måde, at hun nu ikke har set
selve miderne i et stykke tid - men kattene klør sig stadig meget, især ved
ørene, på halsen og på benene.

Er der nogle af jer, som har prøvet noget lignende og evt. ideer til hvad
det kan være, og hvad man kan gøre for at få det væk ??

På forhånd tak

Hilsen Pia og misserne, som gerne vil ud i det fine solskin vi har haft i
påsken

--
Photos: http://community.webshots.com/user/pia_denmark
Website: http://www.sitecenter.dk/dear_jane

Fra : annette holmes

Dato : 22-04-04 10:29

Pia Lihme Petersen <PiaFJERN@lihme.com> skrev:Hej.Helt ærlig.Hvad
venter du på?Kom afsted med din kat til dyrlægen hurtigst
muligt.Du ved,at når man har kat,har man også råd til dyrlæge
regning.

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 30-04-04 09:47

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
"annette holmes" <abentsen@besked.com> skrev i en meddelelse

Hej
..Helt ærlig.Hvad venter du på?Kom afsted med din kat til dyrlægen hurtigst
> muligt.Du ved,at når man har kat,har man også råd til dyrlæge
> regning.

Hej Anette

Jeg har først set dit svar nu .. Rolig nu ! Pkt. 1 - det er ikke mine katte
! Pkt. 2 - de HAR været til dyrlægen, som du ville vide, hvis du havde læst
mit oprindelige spørgsmål !

I øvrigt var det seneste jeg hørte, at kattene var holdt op med at klø sig,
så hvad det end har været, så er det nok væk nu !

Hilsen Pia