Kat på QXL (auktionsside)
Fra : Kasper Jørgensen

Dato : 12-04-04 09:51

Hej alle,

Har lige set denne kat på QXL. Er der nogen, som har mulighed for at tage
den?

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=11487671#qer

Jeg har desværre ikke mulighed for det, æv,æv !

Hilsen
Tine

Fra : Lotte M

Dato : 12-04-04 09:59

Kasper Jørgensen skrev

Har lige set denne kat på QXL. Er der nogen, som har mulighed for at
> tage den?
>
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=11487671#qer

En kat på auktion - er jeg den eneste, som synes det er en uetisk
måde at sælge en kat på?
--
Lotte M

Profil: http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=397
Hjemmeside: http://www.lotte-m.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 12-04-04 10:23

On Mon, 12 Apr 2004 10:59:11 +0200, "Lotte M" <lotte_m@stofanet.dk>
wrote:

>En kat på auktion - er jeg den eneste, som synes det er en uetisk
>måde at sælge en kat på?

Nej, det er du bestemt ikke

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger til salg!

Fra : zasha

Dato : 12-04-04 14:27

"Lotte M" <lotte_m@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> En kat på auktion - er jeg den eneste, som synes det er en uetisk
> måde at sælge en kat på?
> --
> Lotte M

Hej Lotte :)

Åbenbart ikke, men jeg synes det er ok - man kan alligevel ikke bedømme
folks egenskaber som katteejere på få minutters telefonsamtale/møde, og hvis
jeg død og pine SKULLE af med min kat, ville jeg da også forsøge alle
metoder for at finde den et hjem.
Jeg ville dog altid kræve en fair betaling, netop for at sikre mig at katten
var ønsket.

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk
og
http://chocolade.dk
og
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=3636

Fra : Helle Madsen

Dato : 12-04-04 10:03

Synes det er sygt at nogen sælger deres kat på qxl, på den måde er der ingen
garanti for at den kommer til et godt hjem.

Stakkels kat. Har desværre ikke mulighed for at tage den.

/Helle Madsen

Fra : Kasper Jørgensen

Dato : 12-04-04 10:19

I pricippet er det vel lige som dba, men jeg synes også det er forkert.

Hvis blot den havde været sterilliseret så havde vi taget den. Men vi har
ikke lige råd nu, da vi har fået en kat sterilliseret for kort tid siden.

Det mest triste er, at den kun har været hos ham i en månede og så skal
videre. Stakkels kat at blive kastet sådan rundt. Det mest sørgelig er, at
man kan læse, at han ikke er interesseret i at give lidt penge for at sikre
et godt hjem til den.

Hilsen
Tine

Fra : Helle Madsen

Dato : 12-04-04 10:39

Hvis man vinder en auktion på qxl er sælger forpligtet til at sælge dig
katten. Hvis du får henvendelser i forbindelse med den blå avis, kan du selv
vælge og vrage hvem du vil sælge katten til.

Så jo synes det er en del anderledes end at sælge via den blå avis. Jeg har
desværre 4 katte i forvejne, ellers skulle den være velkommen her.

/Helle

Fra : Tiks

Dato : 12-04-04 11:47

"Helle Madsen" <gizmotrold(nospam)@hotmail.com> wrote in message
> Hvis man vinder en auktion på qxl er sælger forpligtet til at sælge dig
> katten.

.....Nej, SQL kan ikke tvinge sælger til at sælge.

Venlig hilsen Tine

Fra : anja rasmussen

Dato : 12-04-04 16:18

> [...]
> den?
>
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=11487671#qer
>
> Jeg har desværre ikke mulighed for det, æv,æv !

Vil bare sige at den også er til salg i Den Blå avis!!!!
Og jeg synes det er en forkert måde at sælge sin kat/ sit dyr på.....men
da jeg endnu ikke har prøvet at skulle sælge nogle af de dyr jeg har/
har haft, har jeg lidt svært ved at sætte mig ind i hvordan jeg ville
have det med at sælge...jeg ved bare at jeg skulle være helt sikker på
det blev et godt sted....(så sikker man nu kan blive)

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar