Kender I nogen
Fra : jenyla

Dato : 11-04-04 23:19

Hej
Mon der er nogen her, der ved hvor jeg kan købe en dejlig Main Coon
blanding. Jeg skal "bare" have den som kælekat, så en blanding er helt fin
til mig.
Jeg tror det skal være en han, og så skal den helst ikke være sort og hvid
(det var min gamle kat). Den skal helst også være ca. de der 12 til 13
uger...
Venlig hilsen
Jette

Fra : Kari Eiffert

Dato : 12-04-04 14:31

"jenyla" <3xjenyla@privat.dk (fjern 3x)> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg tror det skal være en han, og så skal den helst ikke være sort og hvid
> (det var min gamle kat). Den skal helst også være ca. de der 12 til 13

Hejsa.

De har nogen blandinger til salg her: http://www.garfild.dk/page17.htm
Håber du kan bruge det

MVH Kari

Fra : Camilla Scharff

Dato : 12-04-04 19:11

"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> skrev...
> De har nogen blandinger til salg her: http://www.garfild.dk/page17.htm
> Håber du kan bruge det

Hej Kari

Det er super at du henviser folk til steder, hvor de kan købe killinger, der
passer til dem - men lige netop dette sted....?
Det er nok bare mig, der er sippet - men jeg bryder mig bare ikke om at
henvise folk til avlere, der får over 100 killinger om året!!! (iflg. dem
selv - se bare deres avisartikel: http://www.garfild.dk/Benny1.htm) - det
kan sgi ikke være kærligt opdræt, det er business, for hvem filen har tid
til at aktivere 100 killinger og deres mødre, fædre mv. + have
kattepension...?

Mvh. Camilla

Fra : Kari Eiffert

Dato : 12-04-04 20:21

> [...]
> kan sgi ikke være kærligt opdræt, det er business, for hvem filen har tid
> til at aktivere 100 killinger og deres mødre, fædre mv. + have

Nå nå. Det vidste jeg nu ikke. Og jeg kender kun den side, da der er blevet
henvist til den et par gange -her i gruppen-!
Så da det er kattekyndige mennesker der er herinde, regnede jeg selvfølglig
med at det var helt i orden. Og så kunne du i øvrigt godt skrive det lidt
pænt! Pas på med at overfalde uskyldige mennsker!! Jeg gjorde det trods i
god tro!

MVH Kari

Fra : Camilla Scharff

Dato : 13-04-04 21:48

> [...]
> pænt! Pas på med at overfalde uskyldige mennsker!! Jeg gjorde det trods i

Hej Kari

Beklager hvis jeg stødte dig - synes nu nok jeg skrev pænt...
Det var nu heller ikke ment som et overfald - på dig, ihvertfald, for hvis
nogen skal overfaldes så må det IMO være "katteri Garfild" - og det var
sådan set også det, der var meningen med indlægget!

Nu håber jeg så bare, at folk har set artiklen - og lader være med at
henvise til forretnings-folkene en anden gang

Mvh. Camilla