igen bikinikatte
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 10-04-04 12:36

hej

Jeg håber i kan bære over mig, men jeg har igen forlagt billedet af de der
to bikinikatte, håber der er nogen herinde som ikke har noget imod at hjælpe
mig.
På forhån tak.

mvh Cindie, Pjevs og Gismo som skændes om det populere sovested som er en
gl. hundekurv.

Fra : Pia Nave

Dato : 10-04-04 12:50

Cindie Iwersen wrote:
> [...]
> På forhån tak.
>
> mvh Cindie, Pjevs og Gismo som skændes om det populere sovested som er en

Hej Cindie

Billedet er hermed sendt til dig på mail
Pas nu godt på det

--
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 10-04-04 17:25

> Pia Nave skrev:
>
> Hej Cindie
>
> Billedet er hermed sendt til dig på mail
> Pas nu godt på det

Hej Cindie.
Hvis du nu alligevel skulle ''komme til'' at smide den e-mail væk så har
jeg billedet liggende i mit album under '' sjove kattebilleder ''

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ditte Hansen

Dato : 10-04-04 18:05

> Hej Cindie.
> Hvis du nu alligevel skulle ''komme til'' at smide den e-mail væk så har
> jeg billedet liggende i mit album under '' sjove kattebilleder ''

Hej

Må jeg se din hjemmeside?
Er jo lidt nysgerrig, og vil også gerne have fat i en kopi af bikini kattene
*S*

Hilsen Ditte

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 11-04-04 17:47

> [...]
>
> Må jeg se din hjemmeside?
> Er jo lidt nysgerrig, og vil også gerne have fat i en kopi af bikini kattene
Hej Ditte !
Billedet ligger i mit album her på siden. Klik på ''albums'' og find mit
navn på listen til venstre og så skulle du meget gerne finde mit album

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-04-04 23:54

"Hrönn Samsonardóttir" <bamseKATTE@BAKKEcool.dk> skrev i en meddelelse > Hej
Ditte !
> Billedet ligger i mit album her på siden. Klik på ''albums'' og find mit
> navn på listen til venstre og så skulle du meget gerne finde mit album

Hvis Ditte læser dette via sit mailprogram, så er det ikke sikkert at hun
kender til den side
Men her Ditte: http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

/Joan
www.haarbolden.dk