Gad vide, hvor de har gjort af hende? :-)
Fra : Ann K

Dato : 05-04-04 19:00

Hej Alle katte.

Længe siden at jeg har taget mig tiden til at få skrevet lidt her inde, men
I kender det vel selv... man har jo travlt
Der er jo så mange ting de der men'sker ikke selv kan og som man må hjælpe
med - og ja, det kan fylde en hverdag helt op.
Her på det sidste har jeg hjulpet Ann mange gange med at få ryddet
ordentligt op i garderobeskabene - hun lægger altså tøjet på en helt
forkert måde inde på hylderne... jeg får simpelthen ikke plads ;( og så må
jeg jo vise hende, hvordan det bør være! Ganske vist siger hun at tøjet
heller ikke skal ligge på gulvet, men så må hun da enten smide noget ud
eller skaffe et skab mere - ik'???
Og manden skal have hjælp hver dag med at gøre sine fødder ordentligt
rene!!! Tænk jer... selv om han er inde i det der kunstige regnvejr hver
morgen, så stinker hans fødder ganske forfærdeligt, når han kommer ud
derfra... selvfølgelig er jeg da nødt til at overdøve den der ækle duft med
noget god kattesnifs!!!
Og så kan jeg se at Ann har fået endnu en mis... ja altså den har vist boet
her meget længe, men det er først nu at den er begyndt at rende rundt ude i
løbegården *ufff* En skønne dag må hende Ann altså lære at vi ikke skal
have flere katte!!! Hun har MIG - og jeg er enestående!!!
selvfølgelig er jeg jo nødt til at bruge ekstra tid på at få afmærket både
ude og inde... også selv om det betyder at dørkarmen bliver en anelse
frynset!
Ja - og så er jeg jo blevet en lidt ældre dame... det tager længere tid at
sove end det har gjort for bare nogle år siden!!!

De sidste par dage har jeg oven i købet haft ekstra meget at lave...
Ann er begyndt at rode rundt i vores udestue... Nu har stedet ellers været
brugt til opbevaring af alt vores rod i flere år - og så skal hun til at
lave om på det!!!???... alle de rigtig gode sovepladser og gemmesteder er
ved at forsvinde! OK jeg hjælper alligevel - det er nemlig ret sjovt at
se Ann, når hun finder god gufmamse - enten bliver hun helt hysterisk og
flygter ud eller også bliver hun endnu mere hysterisk og hiver mig ind i
"mit hus"... Bare fordi hun finder edderkopper eller en lille lækker
muserede... hun er godt nok lidt sær!!! Sådan nogle helt friske museunger
uden pels skal da spises i sengen - ikk'???
Alt det der roden rundt er hun begyndt på efter at min lille hund Dise
åbenbart er flyttet hjemmefra! Ja - jeg ved altså ikke... men Dise har ikke
været hjemme siden søndag - og jeg forstår ikke, hvor hun er blevet af???
Ann siger jo altid at dyr, som først er flyttet ind her, bliver her!!!
Det jeg slet ikke forstår er, at Ann også siger, at nu skal vi til at have
endnu flere små hunde??? og at jeg skal være sød ved dem...
Hvorfor smider hun så Dise ud????? hende har jeg da altid været sød ved
(sådan da )

Nå - må jo bare vente og se, hvad det hele udvikler sig til... men
mystisk - det er det altså!

Miauuu fra Saga

--
Mvh Ann
Kennel Sifsafs... opdræt af shetland sheepdogs

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 05-04-04 21:15

"Ann K" <tsarsBingo@Bongo.os.dk> writes:

> Hej Alle katte.

Hej Saga

> Længe siden at jeg har taget mig tiden til at få skrevet lidt her inde, men
> I kender det vel selv... man har jo travlt

Ja det er ikke let at være kat i vore dage, man har snart ikke tid nok
til noget som helst...
Men der skal være plads i skabe mm så man kan komme til at sove godt

> [...]
> selvfølgelig er jeg jo nødt til at bruge ekstra tid på at få afmærket både
> ude og inde... også selv om det betyder at dørkarmen bliver en anelse

Ham slaven ville vist også gerne have en kat mere, han mener at jeg
keder mig alene. Jeg er jo netop ikke alene, han er her.. Ikke min
fejl at han ikke kan lege fræs i møblerne... *finz*

> Ja - og så er jeg jo blevet en lidt ældre dame... det tager længere tid at
> sove end det har gjort for bare nogle år siden!!!

Vil det sige at det slet ikke hjælper at sove på forskud..??

> De sidste par dage har jeg oven i købet haft ekstra meget at lave...
> Ann er begyndt at rode rundt i vores udestue... Nu har stedet ellers været
> brugt til opbevaring af alt vores rod i flere år -

Æv da også, her har slaven sådan rimeligt ryddet op, selvom jeg kan
være heldig at han glemmer en kasse jeg kan sidde lidt i. Mus det
lyder lækkert, måske man lige skulle få ham overbevist ham om, at vi
skal have et par her, ville jo ikke være så tosset med en smule motion
og mad serveret ved rette temperatur. Godt nok har han købt noget han
kalder mus, men selvom den ene kan pive smager de altså ikke særlig
spiselige

> [...]
> endnu flere små hunde??? og at jeg skal være sød ved dem...
> Hvorfor smider hun så Dise ud????? hende har jeg da altid været sød ved

Ham slaven siger noget om, at hun vist bare skulle på ferie et par
dage. Men se lyst på det, det er ikke flere misser som flytter ind..

> Nå - må jo bare vente og se, hvad det hele udvikler sig til... men
> mystisk - det er det altså!

Skriv endelig hvad det ender med *spinn*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin