skyd mig ikke
Fra : jobe

Dato : 04-04-04 11:39

jeg ved godt jeg måske burde finde en anden gruppe og stille spørgsmålet i
så lad være med at skyde mig på forhånd. men jeg prøver lige herinde.

ved siden af alle vores meddelelser er der nogen briller, en pil og en
hæfteklips. hvad skal man bruge dem til??
Håber i svare i stedet for at skyde.

venlig hilsen bettina

Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 04-04-04 12:01

jobe wrote:
> [...]
>
> ved siden af alle vores meddelelser er der nogen briller, en pil og en
> hæfteklips. hvad skal man bruge dem til??

Hej Bettina

Selvfølgelig bliver du ikke skudt

Brillerne er til når du vil følge et bestemt emne, du skal selv klikke dem
frem, så vil du nemmere kunne se når der er svar til det emne.

Hæfteklipsen er hvis der er vedhæftet en fil, men det bør der nok ikke være,
for det er ikke tilladt at vedhæfter filer i nyhedsgruppen.

--

Hilsen Marianne

http://www.netkatten.dk

Fra : jobe

Dato : 04-04-04 12:37

ok mange tak.
det med at blive skudt har jeg flere gange oplevet at hvis der er nogen der
skriver om andet end katte så blir de haglet ned. så jeg ville bare lige
sikre mig.
men igen mange tak det er jo rart at vide hvad man kan bruge hjælpemidlerne
til.

venlig hilsen bettina

Fra : Frodo

Dato : 04-04-04 15:01

Pilen er en "hent meddelsen senere" funktion, som nok også mest er brugt i
binære grupper.
Her kan du marker en langstribe af indlæg med denne, så vil de blive hente
næste gang du synkronisere din nyhedsgruppe.

/Frodo

--
Besøg:
www.Zahbo.dk

Denne mail er blevet scannet af Norton AntiVirus Copyright© 2000-2002
Symantec Corporation og indeholder ikke virus!

Fra : Lyrik

Dato : 04-04-04 18:48

"Frodo" <det-er@min-fjerndette-postkasse.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Her kan du marker en langstribe af indlæg med denne, så vil de blive hente
> næste gang du synkronisere din nyhedsgruppe.

+++++++++++++++++++++++++++++++++
Pilen hedder "Marker til offline" og er nok beregnet til modemfolket. De kan
så downloade meddelelserne som er markeret, således at de kan læse dem i ro
og mag når telefonlinien er afbrudt.
Ved et højreklik på barren ved siden af "brillerne" og der hvor der står
"Emne", kan man selv vælge hvilke symboler barren skal indeholde. Har man
ikke modem for eksempel, så kan man fjerne "Marker til offline".
"Brillemarkeringen" er god at sætte ud for et emne. Dette rødfarves kraftigt
når der er ikkelæste meddelelser.
Denne rødfarvning bliver bleg når man har læst emnerne.
Hvis der kommer nye indlæg i emnet vil det også farves kraftig rødt i
oversigten af nyhedsgrupper-listen helt ude til venstre.
Dette er smart hvis man følger med i flere grupper.(jeg følger selv helt
eller sporadisk med i 35 nyhedsgrupper).

Hilsen
Jens