Bortgives: lille hankat
Fra : A.C. Aabrandt

Dato : 03-04-04 15:58

Vi skal desværre af med lille Gizmo da vi ikke må have kat der hvor vi bor..
Han er ca 10 mdr. Der medfølger: madskål, kattebakke og bur mm.
Han er sød og legesyg. Sort med hvide tegninger.
OBS!: han er ikke kastereret men tilskud til kasteration kan forhandles.

Blir han ikke afhentet i næste uge (senest) bliver vi desværre nødt til at
få ham aflivet!

Fra : A.C. Aabrandt

Dato : 03-04-04 16:09

UPs! Glemte at han kan afhentes i Køge

Fra : C.I

Dato : 03-04-04 17:19

Hej A.C Aabrandt.

Jeg synes det er en meget hurtig og brutal løsning "bare" at få den
aflivet, når der findes så mange andre muligheder. Du kunne feks. aflevere
den på Inges kattehjem http://www.inges-kattehjem.dk/default.asp De har en
afdeling i Glostrup, adresse: Inges Kattehjem, Ejbydalsvej 260, 2600
Glostrup. Telefon: 44853535, man - fredag kl. 10-18. Det er nok bedst at
ringe derind først og fortælle dem din situation.
Ellers kunne du også sætte den til salg på www.vildkat.dk . Jeg håber det
ender godt med lille Gizmo!

Venlig hilsen

C.I

Fra : Doris

Dato : 03-04-04 18:00

Er han kun indekat ? hvis ikke og han kan tåle der er andre katte, så har
vi plads nok sammen med alle rødderne, men vi bor bare helt ovre i Jylland,
men er der nogen, der skal den vej, så er han velkommen :)
Hilsen Doris

Fra : Kristina S. Andreass~

Dato : 03-04-04 18:28

Hvor bor I henne af Doris?? Vi bor i Køge og kommer ofte til Jylland. Vi
kunne da nok tage ham med til Jylland når vi skal den vej igen... Min mand
vil ikke have flere katte men han kunne da nok bo her til vi skal afsted
igen

- Kristina

Fra : A.C. Aabrandt

Dato : 03-04-04 19:07

Tak for jeres tilbud. Men han er desværre kun indekat.

Fra : A.C. Aabrandt

Dato : 03-04-04 19:14

Han er indekat, fordi han ikke har haft mulighed for at komme ud.
Ville da nok ikke have noget imod at komme ud i på den jyske hede og strejfe
lidt, hvis det er det sidste alternativ til den sidste tur til dyrlægen.

Fra : Doris

Dato : 03-04-04 20:09

Vi bor udenfor Esbjerg på en gård med heste. Vi har 11 katte hvoraf de 10
er blevet sendt herud af nogle engle ;) De er både inde og ude, efter hvad
de vil, bare ikke om natten. De har deres egen isoleret villa i stalden,
hvor de får severet deres mad. ellers er det op til dem hvor de vil sove om
natten. Nogen sover med hestene :)
V.H. Doris.

Fra : A.C. Aabrandt

Dato : 04-04-04 06:59

Hej Kristina.

Hvis du virkelig mener, at I vil tage Gizmo med over til Doris ved Esbjerg,
så send en mail til mig. acaa@oncable.dk
Også gerne dig Doris. Jeg må jo lige samle trådene og koordinere projektet

Anne

Fra : Doris

Dato : 04-04-04 21:55

Hejsa.
Noget nyt om Gismo, har holdt fødselsdag hele dagen, har forresten en
lille hunmis der hedder Gismo.
V.H. Doris.

Fra : Kristina S. Andreass~

Dato : 05-04-04 10:10

ØV det er jo ikke lige den vej vi kører. Det er stik modsatte retning da vi
har familie i Randers... Ellers vil jeg tilbyde dig at han kan bo her
indtill du/vi finder et nyt hjem til ham (eller min mand overgiver sig og
lader ham blive )
Skriv til mig på min mail kristina@s-andreassen.dk så finder vi ud af noget

Fra : A.C. Aabrandt

Dato : 06-04-04 08:21

Hej Kristina

Jeg har prøvet at skrive til din mailadresse, men får en
fejlleveringsmeddelelse retur hver gang.
derfor så jeg ingen anden udvej, end at aflevere Gizzer'n hos dyrlægen, som
så vil prøve at finde ham et nyt hjem. Det kostede os 840 kr., men han skal
jo også kastreres mm.
Det var så enden på dén historie. Ærgerligt at man ikke kan følge hans
videre færden, og hvordan han falder til i sit nye hjem....

Anne

Fra : Kristina S. Andreass~

Dato : 06-04-04 09:24

Øv det var da trist. Skrev min mail i det jeg skrev i går og den virker da.
Har selv lige prøvet Det er bare fordi der skal et S mere i andreassen.
Håber at dyrlægen finder et godt hjem til ham.

Kristina

Fra : Anja S.

Dato : 05-04-04 17:11

> [...]
>
> Blir han ikke afhentet i næste uge (senest) bliver vi desværre nødt til at

Som alternativ kunne du også prøve: www.dyrenettet.dk

Good luck...

Venligst
Anja S.