Søger kattepension i Kolding-området
Fra : Noon

Dato : 02-04-04 12:37

Hej!

Vi skal på ferie fra d.16/4 - 21/4-2004 og jeg mangler et sted til mine
to perser-misser...
Er der nogle pensioner I kan anbefale?? For jeg er nok lidt pylret mht
mine katte, så jeg ser helst, at der ligger en anbefaling eller to,
inden jeg afleverer dem et fremmed sted! :)

Håber I kan hjælpe!

-Noon

Fra : Rikke Sandberg

Dato : 06-04-04 15:28

> [...]
> mine katte, så jeg ser helst, at der ligger en anbefaling eller to,
> inden jeg afleverer dem et fremmed sted! :)

Hej!
Jeg har selv to almindelige huskatte.
Jeg vil varmt anbefale dyreinternatet i Snoghøj ved Fredericia. Det er
et internat der er tilknyttet Dyrenes Beskyttelse, og dér købte vi vores
sidst ankomne kat.
Det er et vidunderligt sted, med løbegård og rigtig gode forhold for
dine katte.
Fredericia er jo heller ikke så langt at køre, og det er uden tvivl
denne pension jeg vil bruge, når jeg skal have mine katte i pension.

Med venlig hilsen
Rikke Sandberg
- Tøm kattebakken ved privat svar