Adgang til www.dk-fritid-dyr-kat.dk
Fra : Jette Nielsen

Dato : 29-03-04 10:48

Jeg har ikke mulighed for at udsende nyhedsbrev til brugerne at
dk-fritid-dyr-kat.dk der hvor jeg sidder p.t., så derfor dette indlæg.

Der er pt. 2 ting der kan gøre at man ikke kan komme ind på hjemmesiden:

1) Der vil være nogen der godt kan komme ind på hjemmesiden og andre der
ikke kan. Det er lidt mystisk, og vi arbejder på at finde ud af hvorfor.

2) Derudover har min kæreste lige skiftet job og hans tidligere
arbejdsgiver har højst sandsynligt opsagt vores Internetforbindelse,
derfor vil der muligvis komme et tidspunkt hvor ingen kan komme ind på
hjemmesiden. Vi arbejder på at få forbindelsen over i vores eget navn,
og forhåbentlig kommer der ikke alt for meget nedetid på den "konto".

De to ting har intet med hinanden at gøre ... vi er bare uheldige lige i
øjeblikket :-/

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-03-04 21:17

Jette Nielsen <jniKATTE@BAKKEomnix.dk> writes:

> [...]
> dk-fritid-dyr-kat.dk der hvor jeg sidder p.t., så derfor dette indlæg.

> De to ting har intet med hinanden at gøre ... vi er bare uheldige lige i

Dælme et skidt tidspunkt det "skaber" sig på, når man ikke kan teste
forskellige pillerier ;-/

Og tak for en update

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Kate

Dato : 30-03-04 20:51

Hej Jette

Håber ikke i er nede for længe, så kan man jo ikke få sit daglige "fix"

Nej, seriøst, du går et kano stykke arbejde og jeg håber i hurtigt får
udredet trådene og får det hele til at spille igen.

Tak for info'en

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.