netwærkskort
Fra : Bent Johannisson

Dato : 29-04-01 13:45

Hej!
For dem der KAN er dette et lille problem.
Jeg har et ønske om at lave en forbindelse mellem min bærbare Windows ME og
stationære Windows 98 computer og har derfor købt de anbefalede Netværk
kort. (firma Sandberg) Adapter 10/100. Kortet har jeg sat i en ledig port i
den stationære computer og adapteren har jeg sat i USB porten på den bærbare
computer, jeg har forsøgt at installere de medfølgende disketter men det vil
ikke lykkes hvad gør jeg forkert? er der en som kan/vil hjælpe med et svar,
på forhånd TAK
med venlig hilsen
Bent

Fra : Henning

Dato : 29-04-01 14:12

On Sun, 29 Apr 2001 14:44:43 +0200, "Bent Johannisson"
<johannisson@post3.tele.dk> wrote:

> [...]
>ikke lykkes hvad gør jeg forkert? er der en som kan/vil hjælpe med et svar,

Jeg er ikke helt med - forsøger du at forbinde et netkort til en
USB-port?
Det tror jeg ikke kan lade sig gøre!

Henning
hsb@image.dk