Kattegræs...hvor????
Fra : Frodo

Dato : 26-03-04 08:39

Jeg har haft succes med at lære kattene at de ikke må spise potteplanterne

Men hvordan lære jeg dem nu, at de gerne må spise af kattegræsset.
Hvor stiller I andre det???

/Frodo

--
Besøg:
www.Zahbo.dk

Denne mail er blevet scannet af Norton AntiVirus Copyright© 2000-2002
Symantec Corporation og indeholder ikke virus!

Fra : Lene Hansen

Dato : 26-03-04 11:03

Mit kattegræs står simpelthen på gulvet! Jeg syntes det lokker ganske
automatisk, så det med hvor det skulle stå har ikke været mest på
dagsordenen!

Hilsen

Lene

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 26-03-04 13:41

On 2004-03-26 08:39:06 +0100, "Frodo"
<det-er@min-fjerndette-postkasse.dk> said:

> Jeg har haft succes med at lære kattene at de ikke må spise potteplanterne
>

> Men hvordan lære jeg dem nu, at de gerne må spise af kattegræsset.
> Hvor stiller I andre det???

I vindueskarmen, græs har også brug for lys
Men omhyggeligt placeret, så det "dækker for" de andre planter.
Hm - altså, der er plads til at katten kan sidde i vinduet i midten af
vindueskarmen. På en eller begge sider af denne plads står en potte
kattegræs eller stuebambus. Og bagved græsset og hen til den lodrette
karm står resten af planterne.
Og så har jeg kun planter som katten ikke tager skade af at smage på -
hvis nu mit system svigter. Donna kan få en skrækkelig lang hals, når
hun _vil_ nå noget
--
Knus fra Ann R