120L besætning
Fra : Fly Christensen

Dato : 25-04-04 16:55

Davs!

Efter at en del af mine fisk efterhånden er afgået ved døden, er det på
tide at opdatere besætningen.
De overlevende består af:
2 Sugemaller
2 Black Molly
2 Sværddrager
2 Malle af ukendt herkomst - de er ikke helt flade, som en pansermalle.
Dog har de meget store skæl, der ligner panserplader. De er omkring
10 cm lange.
20 Rød Neon, ca.

Det er lidt kedeligt at kigge på, da sugemallerne gemmer sig, og Black
Molly og Sværddrager ikke rigtig batter noget i baljen.

Hvilke fisk kunne gøre sig godt i denne balje? Jeg har tænkt lidt på
Scalarer. Ville det være problematisk? De Røde Neon er jo fuldt
udvokset. De svømmer for øvrigt rundt i en pæn lille stime.
Er der andre forslag?

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.