Mystik
Fra : Jim Petersen

Dato : 23-04-04 08:17

Jeg har et akvarium på 120 L.
10 zebra-fisk,
2 gule Mollyer,
2 sorte mollyer,
2 Scalara,
2 Pragtsmerlinger,
1 hvid molly
2 "salt og peber"
2 guppyer
2 algeædere
1 malle
2 kampfisk , han og hun
2 guramier
1 platy
3 unger , molly og salt og peber.
Jeg har de sidste dage opdaget at der mangler mindts 5 af mine fisk......2
hun-kampfisk,2 platyer,1 guppy..og jeg har GENNEMSØGT akvariet uden et
eneste spor af døde fisk.Jeg mener helt bestemt at der fra igår til idag,
mangler en hun-kampfisk.Er der nogle af mine fisk som æder de andre,der er
vist ikke andre muligheder, mine fisk er VÆK.
hilsen Majbritt

Fra : Jasper Norman

Dato : 23-04-04 22:35

Hvad er det for en malle du har gående? Jeg købte engang til mit 530l en
stor gul malle... grim som arvesynden, og troede jeg, algeædende. Der kom
godt nok nogle høje plask når mørket sænkede sig, men det lagde jeg ikke
noget i.... indtil jeg opdagede at der manglede en del, pænt store,
cichlider... Så den kære malle kunne altså nemt finde på, at supplere kosten
med lidt kød!

Men du kan jo hurtigt bruge udelukkelsesmetoden. Hvilken af dine fisk er
store nok til at æde de andre? Det er jo nok ikke ungerne, eller zebra
fiskene

/Jasper