Balihaj med finneråd?
Fra : J & P

Dato : 19-04-04 14:23

Haj i gruppen!

Jeg har en Balihaj som har fået noget der ligner finneråd på halefinnen og
den bageste lille finne (ved ikke hvad den hedder). Den er meget trevlet og
ikke ret stor længere (finnen altså...).
Den går bl.a. sammen med to Netsmerlinger, som jagter hajen og åbenbart går
efter hajens hale.

Kan det være finneråd, og smerlingerne derfor jagter hajen?
Eller er det smerlingerne der simpelthen har ørelagt hajens finner? De har
gået sammen nogle måneder nu uden problemer (?).

Havd kan jeg gøre hurtigst muligt? Det er blevet værre siden i går da vi
opdagede det.

Håber nogen kan komme med et bud. Tak!!!

--
Hilsen Jakob

Fra : J & P

Dato : 19-04-04 14:39

Jeg har nu læst lidt om at man kan sætte fisken i karantæne for at de andre
ikke jager den, men hvordan gør man det, når man ikke har et ekstra akvarie
med varmelegeme osv.?! Kan man sætte et glas ned i akvariet for at holde
temperaturen, eller er den for langt ude?

--
Hilsen Jakob