Hvilken nyhedsgruppe?
Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 19-04-04 08:01

Hej. Jeg er ny husejer og havedams ejer. Jeg aner INTET om havedamme eller
fiskehold. Der er en vrimmel af guldfisk i dammen, så jeg må hellere begynde
at lære lidt inden de alle dør.

Men jeg fornemmer ikke, at denne nyhedsgruppe er den rette for mit
vedkommende. Er der nogen herinde som kender til hvor jeg kan finde hjælp
fra erfarne havedams ejere?

Evt. svar bedes venligst også sendes til min email adresse
henriknedergaard*nospam*@hotmail.com (fjern *nospam* inden afsendelse)

Med venlig hilsen
Henrik Nedergaard

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 19-04-04 08:39

Toshido - AROS Motorcykel Klub wrote:
> [...]
>
> Men jeg fornemmer ikke, at denne nyhedsgruppe er den rette for mit
> vedkommende. Er der nogen herinde som kender til hvor jeg kan finde

Hvis der ikke er nogle her, kunne du prøve i news:dk.fritid.hus-og-have
der er sikkert en enkelt eller to med havedam.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : ibber

Dato : 19-04-04 08:49

eller www.fiskefarmen.dk
eller www.havedammen.dk

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 19-04-04 19:05

Halløj min ven

Er du også her

Jeg ved desværre ikke så meget om havedamme, men har da planer, engang i
fremtiden. Indtil videre har jeg kun fisk i "glasbur".

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 22-04-04 07:34

"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> Halløj min ven. Er du også her
----------------

Sig mig! hvor er du ikke?
Ja, jeg er blevet havedamsejer, så jeg forsøger at finde nogle informationer
via nettet. Der lader til at være fisk i nettet. Der var et par links til
websider der, ved første øjekast, ser ud til at være interessante.

I dag tager jeg ud til et sted i Harlev, hvor de eftersigende skulle have
styr på det med havedamme og pleje af fisk. Jeg har omkring 40-50 fisk (de
fleste små), men jeg har kun almindelig akvarie foder. Det har de nu levet
af i ca. 1 uge. Jeg regner med de skal have noget mere at leve af, så det
bliver indkøbt i dag.

Jeg kigger snart forbi klubhuset i Lillering. Er der et kort på Jeres
webside?
På genhør.

Hilsen
Henrik Nedergaard

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 23-04-04 15:55

Jeg der er ikke kort på vores hjemmeside. Men jeg sender dig lige en mail...