rengøring af sten
Fra : Tim

Dato : 18-04-04 11:03

hej
hvordan gør men sten rene hvis der kommet alger på dem og de er misfavet ?

Fra : Morten Guldager

Dato : 18-04-04 11:44

Sun, 18 Apr 2004 at 10:03 GMT Tim wrote
> hvordan gør men sten rene hvis der kommet alger på dem og de er misfavet ?

Tja, vi koger vores sten i 5-15 minutter, efter afkølning lægges de tilbage
i tanken.
Vores sugemaller mæsker sig herefter i nykogte grøntsager indtil stenene er
fine igen.

/Morten

Fra : J.B.

Dato : 18-04-04 19:13

> hvordan gør men sten rene hvis der kommet alger på dem og de er misfavet ?

Jeg bruger med stor succes en ganske alm. opvaske-svamp - altså den ru side,
og vand fra hanen.
Men undgå den svamp bette-mor bruger til opvasken

M.v.h.
J.B.