Hvor skal jeg handle fisk i KBH.
Fra : mcloud

Dato : 14-04-04 08:38

Hej NG
Har i en ide om hvor der er godt at handle fisk i København. Har været
uheldig med mine faste steder på det sidste ,er især interesseret i
slørhaler .
mvh
mcloud

Fra : kha

Dato : 14-04-04 09:36

Jeg har været godt tilfreds med www.akvariewest.dk

Fra : RuneR

Dato : 14-04-04 11:11

mcloud wrote:
> [...]
> Har i en ide om hvor der er godt at handle fisk i København. Har været
> uheldig med mine faste steder på det sidste ,er især interesseret i

Der er i tilfældig rækkefølge.. akvariewest, neonfisken, flyvefisken

--

MVH Rune Rohleder
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Rune_Rohleder

Fra : Michael Larsen

Dato : 14-04-04 12:33

mcloud wrote:
> [...]
> Har i en ide om hvor der er godt at handle fisk i København. Har været
> uheldig med mine faste steder på det sidste ,er især interesseret i

Jeg har altid fået god betjening og sunde og raske fisk hos
Nyby's Discos, jeg har ligeledes et godt indtryk af akvarie west, men
har endnu ikke handlet fisk der.
--
Mvh.
Michael Larsen

http://www.tech-nic.dk/akvarie/

Fra : ibber

Dato : 14-04-04 16:32

Slørhaler så prøv Nancys blomster på tåstrup valbyvej 48 i ishøj
De har en masse sjældne slørhaler i øjeblikket

Fra : Akvarieleks.dk

Dato : 16-04-04 16:02

Neonfisken vil jeg klart anbefale. Deres fisk har været igennem et
karantæneforløb inden de sælges. Deres pris og service er også helt i top.
Akvariewest har jeg købt fisk, hvor nogle af fiskene desværre ret hurtigt
døde. De blev dog byttet med et smil, så god service samtidigt med rimelige
priser. De nye fisk overlevede .

mvh.

Jesper

Fra : Familien Hansen

Dato : 17-04-04 07:41

> [...]
> Har i en ide om hvor der er godt at handle fisk i København. Har været
> uheldig med mine faste steder på det sidste ,er især interesseret i

Hvis du går efter en rimeligt alsidigt udvalg, så synes jeg ikke at
Flyvefisken er stedet.
Deres udvalg er en smule konservativt og ikke særlig bredt - ihvertfald de
sidste
3-4 gange jeg har været derinde.

Michael

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 17-04-04 08:24

hvad med planteimporten.dk de ser ud til at have et godt udvalg

MVH
KAsper Malmberg