Sugekopper
Fra : Per Dronninggaard

Dato : 08-04-04 10:44

Hej

Jeg har problemer med at få mine sygekopper til at tage fat på akvariet.
Nogle små "finter" man kan bruge ??

Any one ?

Per

---

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 08-04-04 15:35

> Jeg har problemer med at få mine sygekopper til at tage fat på akvariet.
> Nogle små "finter" man kan bruge ??
>
> Any one ?
>
> Per

Hvis de er ved at blive "stive", så kan du lige give dine sugekopper et
par(måske 10-15) sekunder i et kogende vand. Samme gælder vandslanger.

/Thomas

Fra : Jan Bøgh

Dato : 11-04-04 16:03

"Per Dronninggaard" <per_d@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg har problemer med at få mine sygekopper til at tage fat på
> akvariet. Nogle små "finter" man kan bruge ??

Smør dem med det silicone, man bruger til bilens gummilister (fås på enhver
tankstation)

vh
Jan