Hvad er zebrarejer og algerejer?
Fra : Karsten Feddersen

Dato : 06-04-04 18:46

Hej

Jeg har smidt et par rejer ned i baljen, men forhandleren havde ingen
latinske navne. De gik under navnene zebrarejer og algerejer - begge
ferskvandsrejer.

Zebrarejerne er ca 4-5cm og grå-brun-grumsede (ingen tydelige striber).
Algerejerne er ca 2-3cm og nærmest glasklare.

Nogen bud på hvad det kunne være for nogen?

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : KatjaStrofen

Dato : 06-04-04 19:16

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ferskvandsrejer.
>

> Nogen bud på hvad det kunne være for nogen?

Algerejerne er amanorejer også kaldet Caridina japonica

Katja

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 06-04-04 21:00

Hej

KatjaStrofen wrote:
> Algerejerne er amanorejer også kaldet Caridina japonica

Tak, det var også min formodning.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk