Deling af internetforbindelse med ADSL
Fra : Poul Kaasing

Dato : 29-04-01 12:27

Hej
Jeg har en netexpres forbindelse hos teledk, og to computere, som jeg gerne
vil have på internet samtidig, kan det lade sig gøre eller skal jeg ha en
router???

Jeg kører med win2000 på den ene og win 98se på den anden, det er den med
win2000 der har adsl forbindelsen.

/Poul

Fra : Rasmus Larsen

Dato : 29-04-01 14:32

Hej!!

Ja det kan sagtens lade sig gøre du skal gå ind på denne side og følge
vejledningen http://www.teledanmark.dk/menu/sm1207.htm mit har fungeret
optiamal efter jeg fulgte dennne!