Temp.
Fra : TOBIAS / JULIE NORDG~

Dato : 29-04-01 12:32

Det har været skrevet meget om støj fra blæser (jeg har det samme)
Så jeg overvejer lidt at skifte til 7-volt. Men så er der det med temperaturen
hvordan måler jeg den (rart at have før og efter temp.). Når jeg trykke del. i opstart kan jeg ikke finde nogen temp. Betyder det at bundkort ikke kan måle temp. eller hvad.
Jeg har også prøvet at downloade Motherboard-Monitor, men får ikke rigtig nogle "udslag".

Nogle forslag.

Det er foresten en PII 300 Mhz, Voodoo 2.
Venlig hilsen Tobias

--
Posted from richardson.uni2.net [129.142.7.104]

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-04-01 15:06

"TOBIAS / JULIE NORDGAARD / CARØE" <tobias_julie@get2net.dk> wrote in
message news:000f01c0d0a1$1da46900$0300000a@titanic...
[...]

Hvis du ikke kan finde noget i din bios.. Har du ikke nogen temperatur
målere.

Fra : Jan Jensen

Dato : 29-04-01 21:31

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du ikke kan finde noget i din bios.. Har du ikke nogen temperatur
> målere.

Jeg kan ikke aflæse min temperatur i bios - kun ved hjælp af en
speciel "hardware monitor" i windows, så det er ikke nødvendigvis sandt.

Nu skriver du jo ikke noget om hvilket bundkort du har,
men prøv at kigge på producentens hjemmeside...

--
Mvh.
Jan Jensen