Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Domainsalg - Er der overhovedet nogen der ~
Fra : Anders Grønborg - En~

Dato : 29-04-01 11:42

Der er jo alt detteher snak om domain-pirater, der
scorer kassen, men er det bare en and det hele?

Er der nogen der har hørt om nogen egentlige handler?

Det er ret tydeligt at der er nogen der har registreret rigtig
mange domæner (hvem sagde CyberCity), men sælger de
noget....

mvh.

Anders

Fra : anarchysmoke

Dato : 29-04-01 13:13

det er på nettet, som i virkeligheden...Den kloge narrer den mindre kloge....
Jo der er en lille håndfuld mennesker der scorer kassen på domainreg..
Men som anders skriver: sælger de noget??
No they dont!

http://www.kandu.dk/

Fra : Lakken

Dato : 30-04-01 11:31

anarchysmoke skrev i meddelelsen ...
>Jo der er en lille håndfuld mennesker der scorer kassen på domainreg..
>Men som anders skriver: sælger de noget??
>No they dont!

Hvis de ikke sælger noget, hvordan scorer de så kassen?

Mvh
Lakken

Fra : Lakken

Dato : 30-04-01 11:34

By the way. Nå der tales om domainepirater så se lige her:
www.lakken.subnet.dk

Tja, I kan godt spare jer og JA, jeg scorer kassen

Lakken

Fra : John Joe

Dato : 01-05-01 21:36

"Lakken" <fake@lakken.kk> wrote in message news:9cjf4v$ebj$1@sunsite.dk...
> By the way. Nå der tales om domainepirater så se lige her:
> www.lakken.subnet.dk
>
> Tja, I kan godt spare jer og JA, jeg scorer kassen

haha - sjovt