Signe og BS
Fra : Janni Nørmølle

Dato : 27-04-04 13:39

Hej NG

Er der nogen der ved om de tre programmer om 'Signe og BS i Tasmanien'
bliver genudsendt en anden dag i ugen. Jeg er nemlig forhindret i at se dem
mandag aften.

Mvh. Janni

Fra : mansen

Dato : 27-04-04 20:35

janni du er dælme heldig så er du fri for at se det lort
-

Fra : Janni Nørmølle

Dato : 28-04-04 09:54

> janni du er dælme heldig så er du fri for at se det lort
> -

Jaaah, sådan kan man jo også se på det!

Janni

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 29-04-04 23:36

Janni Nørmølle wrote:
> Er der nogen der ved om de tre programmer om 'Signe og BS i Tasmanien'
> bliver genudsendt en anden dag i ugen. Jeg er nemlig forhindret i at
> se dem mandag aften.

Når du nu såfint har adgang til internettet, så brug tv2's egen tvguide. Den er
ganske udmærket. Bruger den selv til alle stationerne på kabelnettet.

mvh
Henning

Fra : Janni Nørmølle

Dato : 30-04-04 11:33

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@virker.ikke> wrote in message

> [...]
Den er
> ganske udmærket. Bruger den selv til alle stationerne på kabelnettet.

Tak. Det har jeg prøvet uden held. Jeg skrev derfor en mail til TV2 og fik
svar at de ikke engang selv vidste om serien blev genudsendt... men mon
ikke - TV2 er jo genudsendelsernes kanal ;)

Janni